Et vaig fer foto ^^. Un d'aquells moments en que dius: "Ei, et puc fer una foto?" i apareixen mil càmeres del no res i aprofiten la petició inicial xD
U_u Per aixòno m'enrecordo XD I nava sola o era algun moment k nava amb les meves amigues? XD(ens van fer moltes fotus pero nosaltres en tenim poquissimes)
Ho hauria d'intentar més sovint això de sortir a la foto dels cosplays de gent a qui faig la foto... aixx.. massa vergonya tinc encara ù.u
Homeee al salo no s'ha de tenir vergonya de fer res, allà pots estar segur k facis el k facis sempre hi haura algu k estara fent algu pitjor XDDD Sempre he pensat que els k llegim manga ens afecten irreversiblement els vapors de la tinta i per això estem com estem.
Deixant a part això... flipant la de hores que devies haver d'invertir per a acabar el cosplay d misa + rem ;D Genial, per cert ^^
Gracieeeees! XDDD M'hi vaig estar moltes hores si XDD Es k volia k tot fos igual,o el mes proper possible (no em vaig poder tenyir rossa pk si ho faig despres no em podre fer l'allisat japones mes XD) Però fer la disfressa va ser molt divertit, jo repeteixo el pitjor de la disfressa no va ser ni el temps a ferla (k aixo es disfruta) ni portar la Rem a l'esquena tot el dia... Elpitjor van ser les sabates, i lo logic seria pensar k quan torni a nar de Misa al salo del comic no portare les sabates assasines oi? Errrooooor XDDD Per un cosplay ben fet torno a agüantar les sabates XDDD Aixo si portare el meu burru de care ga (tb conegut com a germa cosplayat de Near)k em porti les sabates..... O sigui k pel salo del comic serem....Un Matt un Mello un Near una Misa+ Rem i nose k mes XDD
I tu Ryuuaki faras cosplay de DN al salo del comic?