Aquest tema pot fer que alguns s'acabin odiant entre ells, per tant abans de fer la meva llista diré que si ofenc algú, no era la meva intenció... De tota manera, no crec que ho faci, però vaja.
1. Makoto Itou (School Days)
ASDjhfjkdvnwrls... Pocs personatges són tan odiats com ell...
spoiler ha escrit: Realment no cal que doni raons, tots els que hagin vist l'anime segur que em comprenen... El que més em molestava era aquella actitud de "jo no he fet res" després de fotre-li els cuernos a la seva novia (o a les seves dues novies més aviat) amb mig institut...
2. Suzaku Kururugi (Code Geass)
Oh, què podria dir d'en Suzaku que no s'hagi dit ja... Tot això de: La justicia per davant! Mmmm... Zero... Mates gent, ets dolent... I vosaltres, què, idiota? ¬¬ Va de salvador de Japó, i l'únic que fa és tocar els collons. Vale, potser m'he passat, potser no és TAN així, però és que no l'aguanto XD
3. Rossiu no-vull-ni-recordar-el-cognom (Tengen Toppa Gurren-Lagann)
Es pot ser més traidor fill de puta que ell en l'últim arc argumental?
4. Gairebé tots els protagonistes d'animes harem. I no poso tots, no perquè conegui l'excepció, sino perquè no he vist tots els harem que existeixen i per tant alguna excepció hi ha d'haver. Sisplau. Raó? Que son retardats mentals. Punt.
5. Shinji Ikari (Evangelion)
Per emo. I consti que sé que l'anime no seria el mateix amb un prota de "faré el que sigui per salvar el món". Però no impedeix que l'odïi.
6. Roberto (Monster)
Quin gran fill de puta... A sobre em fot una grima aquest tio...
I me'n deixo molts, eh XD Les típiques ties que només existeixen per complaure el seu enamorat, en Seiya, el prota d'Elfen Lied, en Sasuke... No vull pensar més, que em sulfuro.
Doncs això, a veure les vostres llistes XD Tinc curiositat.