Quins personatges odieu?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Jako-kun » 15 juny 2008 21:12

a mi me molen els dolents del pal...."estic com una puta cabra i faig el que em dona la gana" -molen akests....és com dir sóc molt pro....i ningu em poc guanyar...doncs anem putejant pel planeta fins que em trobi algú interessant-......també els de "vull destruir el món per les meves raons i com k la majoria no m'entendran el destrueixo i punt" - un cop els has sentit la seva parrafada del perk ho fan tels acabes creient...xo wenu just despres d'escoltar-lo saps k toca lliuitar...ù.u....

un dels dolents del segon tipus amb gran personalitat és en "Roger Bacon" o com es diu realment "Albert Simon"....un lord anglès amb molt poder k vol destruir el món......xo amb classe aixó sempre....esk a mi normlament un joc/anime/manga m'agarda si arribo a tenir estima tan al prota com al dolent.

per cert...merci per l'spoiler de Monster....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 15 juny 2008 21:53

Jako-kun ha escrit:els de "vull destruir el món per les meves raons i com k la majoria no m'entendran el destrueixo i punt"

Sí, clar, aquest raonament apareix quan ni tan sols l'autor sap perquè ho fan XD Llavors "no ho explico que no m'entendríeu". Anda ya. No m'agraden els dolents que volen destruir el món, en general.

Quin coi d'spoiler t'he fet? Ets un desquiciat.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dobok San » 15 juny 2008 22:33

Uff mmm deixa que pensi, en diré alguns que em venen al cap ara mateix, però segur que m'en deixarè d'importants.

1er: Nobita (baah en serio com no l'heu dit abans?? es un ploramiques i no fa res mes que ralla a en Doraemon, si jo fos en Doreamon el reduiria amb la pistola aquella o amb el tunel de gulliver i el trepitjeria)

2on: Krilin, Ten shin han, Yamcha (mes que el personatje en fot rabia que en una epoca estiguessin al nivell d'en Goku i despres es tornen mes fluixos que la Pam de petita, i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)

3er: Gluttony de full metal alchemist (Em fa yuyu la cara que posa quan sap que la taula esta servida i tal xDD)

4t: I PER SOBRE DE TOT!!!! Qualsevol personatge masculi de la tipica seria de tematica harem on el prota es un pervert acabat i quan es troba en situacions de esta banyanse i apareix la tipica noia "ingenua" (d'un altra planeta, dimensio, etc... va a gustos) entra despullada i li diu que li fregui l'esquena el tiu gira la cara avergonyit... HOLA??? si ets un pervertit pq et fa vergonya, no pitjor encara, perque marxes per potes quan et trobes en la situacio de fotre ma a una tia de certes qualitats fisiques bastant exagerades??? FUCK YOU!!!

Ale me quedat a gust, pero odio aquest "estereotipus" de persontage pervertit subnormal xDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 15 juny 2008 22:46

Dobok San ha escrit:Uff mmm deixa que pensi, en diré alguns que em venen al cap ara mateix, però segur que m'en deixarè d'importants.

1er: Nobita (baah en serio com no l'heu dit abans?? es un ploramiques i no fa res mes que ralla a en Doraemon, si jo fos en Doreamon el reduiria amb la pistola aquella o amb el tunel de gulliver i el trepitjeria)

2on: Krilin, Ten shin han, Yamcha (mes que el personatje en fot rabia que en una epoca estiguessin al nivell d'en Goku i despres es tornen mes fluixos que la Pam de petita, i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)

3er: Gluttony de full metal alchemist (Em fa yuyu la cara que posa quan sap que la taula esta servida i tal xDD)

4t: I PER SOBRE DE TOT!!!! Qualsevol personatge masculi de la tipica seria de tematica harem on el prota es un pervert acabat i quan es troba en situacions de esta banyanse i apareix la tipica noia "ingenua" (d'un altra planeta, dimensio, etc... va a gustos) entra despullada i li diu que li fregui l'esquena el tiu gira la cara avergonyit... HOLA??? si ets un pervertit pq et fa vergonya, no pitjor encara, perque marxes per potes quan et trobes en la situacio de fotre ma a una tia de certes qualitats fisiques bastant exagerades??? FUCK YOU!!!

Ale me quedat a gust, pero odio aquest "estereotipus" de persontage pervertit subnormal xDD

+1 als protagonistes d'harems, de fet diria que jo també els he posat.

I en krilin amb cabells llargs és el pitjor que li va passar a la serie, després d'en Vegeta amb bigoti... XD

En Nobita no l'he posat perquè és una serie d'infància i la serie perdria gràcia si no fos un pringat. Vaja, com a en Shinji, però no li tinc tanta ràbia, no sé ben bé perquè.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dobok San » 15 juny 2008 22:49

Taki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Uff mmm deixa que pensi, en diré alguns que em venen al cap ara mateix, però segur que m'en deixarè d'importants.

+1 als protagonistes d'harems, de fet diria que jo també els he posat.

I en krilin amb cabells llargs és el pitjor que li va passar a la serie, després d'en Vegeta amb bigoti... XD

En Nobita no l'he posat perquè és una serie d'infància i la serie perdria gràcia si no fos un pringat. Vaja, com a en Shinji, però no li tinc tanta ràbia, no sé ben bé perquè.

Cert, si que ho has posat xDD estic molt d'acord amb tu, son retardats xD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: MiraiMaki » 15 juny 2008 23:47

Dobok San ha escrit:2on: Krilin, Ten shin han, Yamcha (mes que el personatje en fot rabia que en una epoca estiguessin al nivell d'en Goku i despres es tornen mes fluixos que la Pam de petita, i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)

Què t'esperes, són humans, no poden arribar al nivell s'un Saiyan, que d'un Zenkai Power aumenten més poder que tots els humans junts en tota la serie XDDD

Com diria l'Arlong, la diferència resideix en la raça jajajajajaja

Igualment a mi el Ten Shin Han em cau molt bé, és un bon paio en general. És l'únic que encara sabent que no arribarà al nivell d'els Saiyans continua entrenant-se sense parar, i d'aquí que d'un Kiko-Ho desviï l'atac de més ni menys que d'un Super Bu amb Gotenks absorbit XDDD

Taki ha escrit:Ets un desquiciat.

+1 :D
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 00:02

Dobok San ha escrit:i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)

i quan en Vegeta es deixa bigoti també té tela...xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 00:03

Jako-kun ha escrit:
Dobok San ha escrit:i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)

En teoria els Saiyans neixen amb el pèl en que moren =.='

Hòstia puta, m'he imaginat el Nappa neixen calvo i amb bigoti, ara no podré dormir mai més ><
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 00:14

MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

Hòstia puta, m'he imaginat el Nappa neixen calvo i amb bigoti, ara no podré dormir mai més ><

xo si en Nappa surt a la película del pare d'en Goku amb cabell kuan encra a era jove ambe n Vegeta kuan marxen dle planeta Vegeta......aki la teoria tamb cau pel terra.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 00:15

Jako-kun ha escrit:

Jako FAIL! XD Podries llegir el que he dit jo abans d'escriure. I si ho has fet, no em siguis plagiador...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 16 juny 2008 11:16

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

Jako FAIL! XD Podries llegir el que he dit jo abans d'escriure. I si ho has fet, no em siguis plagiador...
JAKO FAIL
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 13:59

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

xo si en Nappa surt a la película del pare d'en Goku amb cabell kuan encra a era jove ambe n Vegeta kuan marxen dle planeta Vegeta......aki la teoria tamb cau pel terra.....ù.u

Això passa quan es dibuixa un manga a marxes forçades i pràcticament per obligació durant 10 anys a més de exigir-li canvis de guió XD

PD: JAKO FAIL FAIL!! :D
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 14:19

MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

Això passa quan es dibuixa un manga a marxes forçades i pràcticament per obligació durant 10 anys a més de exigir-li canvis de guió XD

No estem passant ja amb el Jako FAIL? XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 14:29

Taki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

No estem passant ja amb el Jako FAIL? XD

jajajaja Tens raó...

...TAKI FAIL FAIL!! :D
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 14:34

no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants