Dobok San ha escrit:Uff mmm deixa que pensi, en diré alguns que em venen al cap ara mateix, però segur que m'en deixarè d'importants.
1er: Nobita (baah en serio com no l'heu dit abans?? es un ploramiques i no fa res mes que ralla a en Doraemon, si jo fos en Doreamon el reduiria amb la pistola aquella o amb el tunel de gulliver i el trepitjeria)
2on: Krilin, Ten shin han, Yamcha (mes que el personatje en fot rabia que en una epoca estiguessin al nivell d'en Goku i despres es tornen mes fluixos que la Pam de petita, i en krilin amb els cavells llargs es lo pitjor que li va passar a la serie)
3er: Gluttony de full metal alchemist (Em fa yuyu la cara que posa quan sap que la taula esta servida i tal xDD)
4t: I PER SOBRE DE TOT!!!! Qualsevol personatge masculi de la tipica seria de tematica harem on el prota es un pervert acabat i quan es troba en situacions de esta banyanse i apareix la tipica noia "ingenua" (d'un altra planeta, dimensio, etc... va a gustos) entra despullada i li diu que li fregui l'esquena el tiu gira la cara avergonyit... HOLA??? si ets un pervertit pq et fa vergonya, no pitjor encara, perque marxes per potes quan et trobes en la situacio de fotre ma a una tia de certes qualitats fisiques bastant exagerades??? FUCK YOU!!!
Ale me quedat a gust, pero odio aquest "estereotipus" de persontage pervertit subnormal xDD
+1 als protagonistes d'harems, de fet diria que jo també els he posat.
I en krilin amb cabells llargs és el pitjor que li va passar a la serie, després d'en Vegeta amb bigoti... XD
En Nobita no l'he posat perquè és una serie d'infància i la serie perdria gràcia si no fos un pringat. Vaja, com a en Shinji, però no li tinc tanta ràbia, no sé ben bé perquè.