One Piece censurada a Indonesia

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 14 jul. 2008 22:40

Algu em pot explicar que es aixo -> Imatge

Es que no acabo de compendre que se suposa que te a la ma . . .[/url]
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Felicitats

EntradaAutor: Taishi » 15 jul. 2008 18:07

Bé doncs, primer felicitar a Indonesia per fer això: així nosaltres ens entretenim intentant esbrinar que son aquests artilugis. (No sé pas que és allò Koroki).

I realment es normal, a Pokémon també van censurar coses i a altres series per nens també a mesura que agafen popularitat, com Naruto i el nen de la sorra.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Elfangor » 15 jul. 2008 18:43

Es un martell amb resort. Se suposa que quan l'Helmeppo apreta el gallet, el martell baixa i dona un cop. Se suposa, perque es obvi que el mecanisme de la imatge no funcionaria mai.

També m'agradaria saber perque passa de tenir un vestit negre a un de lila xDDD (sí, vale, perdua de color, continua siguent cutre xDDD)
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 16 jul. 2008 11:40

Elfangor ha escrit:Es un martell amb resort. Se suposa que quan l'Helmeppo apreta el gallet, el martell baixa i dona un cop. Se suposa, perque es obvi que el mecanisme de la imatge no funcionaria mai.

També m'agradaria saber perque passa de tenir un vestit negre a un de lila xDDD (sí, vale, perdua de color, continua siguent cutre xDDD)
El lila es més maricon.

Volen fe veure que ser marica es dolent. Es com la biblia en dibuixos, amb nomes una cosa ens volen ensenyar la vida ù.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 16 jul. 2008 21:42

koroki ha escrit:
Elfangor ha escrit:Es un martell amb resort. Se suposa que quan l'Helmeppo apreta el gallet, el martell baixa i dona un cop. Se suposa, perque es obvi que el mecanisme de la imatge no funcionaria mai.

El lila es més maricon.

Volen fe veure que ser marica es dolent. Es com la biblia en dibuixos, amb nomes una cosa ens volen ensenyar la vida ù.u

XDDDDDDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants