Qui ....creus que pot odiar....a chuk?...seria massa perillos odiarlo ...ja saps nomes esmetnar aixo podria ser que aaaaaaaaaaa jo no chuk jo no he dit res!!!!
Només un ens pot fer front a chuk norris... I el seu nom és : AAA.
Qui ....creus que pot odiar....a chuk?...seria massa perillos odiarlo ...ja saps nomes esmetnar aixo podria ser que aaaaaaaaaaa jo no chuk jo no he dit res!!!!
MiraiMaki ha escrit:No cal que aneu dient que odieu la firma d'en Darko, això ja se suposa, és com ficar "respirar" a la llista de coses per fer.
hachi_90 ha escrit:MiraiMaki ha escrit:No cal que aneu dient que odieu la firma d'en Darko, això ja se suposa, és com ficar "respirar" a la llista de coses per fer.
jaja m'agrada la teva logica xDD
+1, perto a girona tenen la decencia de dirli fisica.Taki ha escrit:Haurem d'acabar obrint un tema especial per la firma d'en Darko... XD
+1 a lo del menjar, i crec que això de física a informàtica no és cert. Jo i en Koroki coneixem una noia que se'n va anar a una altra universitat a fer informàtica per no fer física, i en va acabar fent, però amb un altre nom XD
Clar per que logicament tos sabem que no existeixen deus, el que hi han son superguerrers, shinigamis, pirates que tenen poders especials y ninjes amb chacra.
neodark ha escrit:Clar per que logicament tos sabem que no existeixen deus
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants