Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)
Autor: Jako-kun » 19 nov. 2008 16:26
Onibaku ha escrit:Eyesh? Podries ampliaro '3'?
en realitat volia dir Jojo's Bizarre Adventure.......un gran manga k has de llegir...sisi
PD: nya.....es referia a Eyeshield 21...XD
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
- Entrades: 2887
- Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
- Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes
-
Autor: Onibaku » 19 nov. 2008 16:31
Vaig arribar fins el capi 50 i algu d'aquesta serie, pero em vaig rallar i la vaig deixar per alla tirada x3
Una que he vist i que ma molat molt ha sigut la de Code Geass, primera i segona temporada, me vai pulir els 50 capis en 3~4 dies em sembla xD No se, es una serie d'aquelles que maten pj amb els que t'encarinyes bastant a saco (plan tengen toppa gurren laggan xD) pero que mante l'intriga i te uns girs argumentals constants que no saps mai amb que et sortiran al proxim episodi o.ô
-
Onibaku
- Friki
-
- Entrades: 68
- Membre des de: 23 oct. 2008 23:54
Autor: koroki » 19 nov. 2008 19:55
Onibaku ha escrit:Vaig arribar fins el capi 50 i algu d'aquesta serie, pero em vaig rallar i la vaig deixar per alla tirada x3
Una que he vist i que ma molat molt ha sigut la de Code Geass, primera i segona temporada, me vai pulir els 50 capis en 3~4 dies em sembla xD No se, es una serie d'aquelles que maten pj amb els que t'encarinyes bastant a saco (plan tengen toppa gurren laggan xD) pero que mante l'intriga i te uns girs argumentals constants que no saps mai amb que et sortiran al proxim episodi o.ô
No saps que dius, Eyeshield es de, pero has de llegir el manga, res de animes. Es bastant dolent.
-

koroki
- aulamanga no kami
-
- Entrades: 9341
- Membre des de: 09 set. 2006 12:17
-
Torna a: MangAnime
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants