DRAGON BALL IS BACK!!

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

DRAGON BALL IS BACK!!

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 nov. 2008 16:50

Com ho esperava, la nova OVA de Dragonball ja està aquí :D

http://www.mcanime.net/noticias/leer/dr ... back_/4680

http://www.jumpland.com/animetour/db/index_en.html

A disfrutar!!
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Elfangor » 24 nov. 2008 17:15

No se jo si "disfrutar" és la paraula...

Ja direu algo quan ho baixeu.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 nov. 2008 18:43

L'acavo de veure, i com m'esperava no m'ha decepcionat gens.

VULL UNA NOVA SAGA!! :D
MiraiMaki

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2008 20:50

El proces sembla molt ciomplex i amb una cosa que s'anomena windows.

Que si necesito win per baixar-m'ho paso xD

No em tenta tant com per entrar amb windows ._.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 nov. 2008 21:17

en Neo me va passar el link de la shonen ahir.....i wenu...la trama no se quina és.....xo surt el germà petit i uke d'en Vegeta que ha paregut després destar un temps a un planeta, amb la seva dona extraterrestre k tamb és tímmida.....i dos gordos guerrers de l'espai k es fusionen.....xo si està situada abans/durant7despres de la saga d'en buu....nop se com compensaràn poders.....O.o

nu xe....ja me la passaran perk passo de baixarme-la....xo m'ha cridat l'atenció...aviam k tal estarà......XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 25 nov. 2008 00:37

A mi m'ha agradat força. Respecten els nivells de poder, és una història amb una trama desenfadada que recorda als inicis de Dragonball i tret d'un petit detall és totalment fidel al manga. L'història es situa 2 anys després de la derrota d'en Bu.

PD: Habiam si algú veu el detall :D
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 27 nov. 2008 16:21

sobre el detall, pot ser que sigui
que en Gotrunks es desfusiona en un segon? quan es fusiona en gras, de seguida es tornen a fusionar.

ho dic en quote perque es un d'aquells moments que m'ha fet deixar anar una riallada xDDDD

Molt divertit, està ple de tonteries enormes, pero res completament estúpid com a GT. Els piques d'en Vegeta i en Goku son lo millor ("ey, anem al dinar. Avui menjaré molt." "Doncs jo menjaré més que tú!" xDDDDDDD).

I el més important. Surt en Puar! En Puar es viu! O_O

Lo que l'hi he vist fallo es que en Goku fes servir eines per llaurar un camp. Tsk tsk tsk, cualsevol que hagi vist Bola de Drac sap que els camps es llauren amb les ungles xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 nov. 2008 22:01

Elfangor ha escrit:sobre el detall, pot ser que sigui
que en Gotrunks es desfusiona en un segon? quan es fusiona en gras, de seguida es tornen a fusionar.

ho dic en quote perque es un d'aquells moments que m'ha fet deixar anar una riallada xDDDD

Molt divertit, està ple de tonteries enormes, pero res completament estúpid com a GT. Els piques d'en Vegeta i en Goku son lo millor ("ey, anem al dinar. Avui menjaré molt." "Doncs jo menjaré més que tú!" xDDDDDDD).

I el més important. Surt en Puar! En Puar es viu! O_O

Lo que l'hi he vist fallo es que en Goku fes servir eines per llaurar un camp. Tsk tsk tsk, cualsevol que hagi vist Bola de Drac sap que els camps es llauren amb les ungles xDDDD

En realitat hi han dos detalls. Un d'ells és...

Que apareixi en Gregory, ja que era relleno

I de l'altre, ara mateix m'en he oblidat XDDD

Però jo crec que els detalls que has mencionat no son ni tan sols errors, sino escenes divertides, com quan en Crillin li costa d'arrencar un "Radish" (XD) mentres que es podria carregar un cuart de planeta ell solet.

Sincerament, a mi m'ha agradat molt, tenia moltes ganes de veure algo nou de Dragonball i crec que ha valgut la pena esperar 11 anys.
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 27 nov. 2008 22:23

Jo no he dit que fossin errors en cap moment ^^U a no ser que et refereixis a lo de llaurar el camp... no ho he dit com si fos un error de guió, sino que seria més divertit recordant l'entrenament al cual els va sotmetre el follet tortuga de joves.

I lo de que surti en Gregory(ho he hagut de mirar, ni tan sols recordava qui era)... noi, files una mica prim, no? No crec que ningú caigui que l'avellot aquest no sortia al manga, el que hem vist tots un cop rere l'altre es l'anime, per molt de relleno que sigui continua siguent un personatge famós. Si no hagués sortit si que m'hauria semblat un error. Que vale, el que has dit es "es molt fidel al manga", pero no se, apart del GT, fins i tot el relleno de Bola de Drac mola(apart d'algunes coses xorres). Més que mirar si es fidel al manga, jo mirava si era fidel a Bola de Drac en general ^^U
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 nov. 2008 22:28

Elfangor ha escrit:Jo no he dit que fossin errors en cap moment ^^U a no ser que et refereixis a lo de llaurar el camp... no ho he dit com si fos un error de guió, sino que seria més divertit recordant l'entrenament al cual els va sotmetre el follet tortuga de joves.

I lo de que surti en Gregory(ho he hagut de mirar, ni tan sols recordava qui era)... noi, files una mica prim, no? No crec que ningú caigui que l'avellot aquest no sortia al manga, el que hem vist tots un cop rere l'altre es l'anime, per molt de relleno que sigui continua siguent un personatge famós. Si no hagués sortit si que m'hauria semblat un error. Que vale, el que has dit es "es molt fidel al manga", pero no se, apart del GT, fins i tot el relleno de Bola de Drac mola(apart d'algunes coses xorres). Més que mirar si es fidel al manga, jo mirava si era fidel a Bola de Drac en general ^^U

Sóc coses que com a fan acèrrim, m'hi fixo involuntariament, què t'esperes XDDDD

Més que en Puar, m'ha sorprés que hi sortís la Lunch. Tot i que ja s'havien vist imatges promocionals i tal, no m'ho acavaba de creure, ja que després d'el seu suposat suicidi, ni va ser mencionada. I... no surt en Tenshinhan a la película O_O

Vale que sigui el personatge més solitari de tota la sèrie (molt més que en Cor Petit i en Vegeta, ja que ell sols vol estar amb en Chaos i va que xutes, els altres com a mínim fan una mica de vida social XD), però crec que hagués estat bé que hagués fet una aparició. Tot i que potser vaig mal fixat i hi surt, ja que no ho recordo bé.
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 28 nov. 2008 05:09

Surt a l'opening, que per algún motiu, a pesar de lo petit que es, en Chaos resalta, al final quan surten tots en pose i en Goku es transforma xDDDD

Si que es veritat que en Ten no surt... no m'hi havia fixa't, i aixó que si que m'he fixat en la Lanx, que m'ha fet gracia que surtís. Que raro... O sigui, no crec que se l'hagin oblidat per les bones, algún motiu tindran, dic jo...

Suicidi la Lanx? No la sabia aquesta... Jo sabia que havia estat ajudant en Ten a entrenar-se a no sé quina cascada, no recordo exactament quan, pero també va desapareixer. No sabia res de cap suicidi.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: koroki » 28 nov. 2008 12:11

Que la lanx no se suicida ?

Amb lo que molava pensar que se suïcidava. Bueno, que hi farem -.-
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 03 des. 2008 16:41

Contrariament a lo que pensava abans de mirar la pelicula aquesta, m'ha agradat. Gracies per dirnos això Miraimaki.

I un altre fallo es que en Krilin porta el cabell rapat al poster de la pelicula, pero a la pelicula té cabell. ù_ú
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 06 des. 2008 21:45

De res, de res, faltaria més.

Sobre lo de la Lunch, es parlava d'el seu suposat suïcidi durant la batalla contra en Nappa, en quan ella es trobava perdudament borratxa en un bar i anunciaven la seva mort per la TV. Es veu com ella surt molt deprimida i per allà hi havia un precipisi aprop. A partir d'allà no es veu més.

Tornant al tema de la OVA, m'esperava més espectació. Es parla molt més de una suposada continuació de GT (maleïdes inocentades...) que de la continuació oficial, ja té conya la cosa.
MiraiMaki

EntradaAutor: Van Yagami » 07 des. 2008 22:49

M'agradat, pro ni un cuart de lu que m'agradat bola de drac sempre.
Es guai vore als personatjes NO GT amb la musica del z que mencanta.

Valoracio: Esta guai tornar a vore als meus herois d'infancia, es gracios, pro li falta algu per que macavi dagradar, un enemic mes serios potser?
Imatge
Van Yagami
Li agrada el Manganime

Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants