Dolmen llicència "51 Maneras de Salvar a mi Novia"

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Dolmen llicència "51 Maneras de Salvar a mi Novia"

EntradaAutor: Jako-kun » 08 des. 2008 11:25

Segons afirma Miguel Ortega de Dolmen Editorial. Entre les pròximes novetats de l'editorial ens trobem amb "51 Maneras de Salvar a mi novia" (Kanojo o Mamoru 51 no Hōhō), un manga seinen de 5 tomos, de l'editorial Shinchosha, publicats entre el 2006 i 2007.

Imatge

Els protagonistes d'aquest manga són Jin Mishima (quins records del Tekken XP), un professor d'institut, i la Nanako Okano, una joveneta gothic lolita. Ambdós es coneixen des de fa molt temps, però per coses del destí havien perdut el contacte entre ells. Gràcies a uns amics, s'aconsegueixen reunir una vegada més, just abans que Tòquio sofreixi un terrorífic terratrèmol de 8.1 graus en l'escala de Richter, devastant completament la ciutat. A partir de llavors, els dos personatges deuran sobreviure a la catàstrofe mentre veiem com ha quedat la capital de Japó. Aquest manga sortirà a la venda passat l'estiu del 2009, possiblement cap al mes de Setembre, poc abans del Saló del Manga, seguint el format japonès, amb 5 toms de 8.95€ cadascun.

PD: com k el manga té bona pinta....he trobat oportú posar la notícia.
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 des. 2008 14:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 08 des. 2008 12:32

Joe, no dius la font, robes les imatges, i a sobre et surt malament... XD

Sí que té bona pinta, però ja podrien treure's del cap això de que els seinen han de valer sempre més de 8 euros...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 08 des. 2008 13:15

sembla q pot ser interessant^^

sisi jo tambe trobu q es excessiu 8,95 xo en fi...
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 08 des. 2008 14:06

tamb opino el mateix...no trobo la raó dle preu excesiu de quasi 9 euros.....ù.u

joder amb els de Ramen Para Dos....a part de no deixar-me robar les seves imatges, s'han quedat amb la meva IP i no me deixen veure-les una ltre cop....i com k m'ha fet pal anar a reiniciar el router....por ho he tingut k estar bscant una bona estona per internet per trobar una puta imatge de mides decents....ù.u

per cert la font és de Ramen Para Dos.....xo manipulat per mi....mjmjmmjmjmjmjmj.....xo amb la putada de les imatges no se si mencionar-los o no.....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 08 des. 2008 23:51

Jako-kun ha escrit:tamb opino el mateix...no trobo la raó dle preu excesiu de quasi 9 euros.....ù.u

joder amb els de Ramen Para Dos....a part de no deixar-me robar les seves imatges, s'han quedat amb la meva IP i no me deixen veure-les una ltre cop....i com k m'ha fet pal anar a reiniciar el router....por ho he tingut k estar bscant una bona estona per internet per trobar una puta imatge de mides decents....ù.u

per cert la font és de Ramen Para Dos.....xo manipulat per mi....mjmjmmjmjmjmjmj.....xo amb la putada de les imatges no se si mencionar-los o no.....¬¬
LOOOOOL

JAKO FAILS

PD : Estic d'acord amb la merda dels 8 euros, que es una pasta molt gansa. .. A japo els mangas més "extranys" (com els yuri que me vaig comprar) anaven a 800 yens o 1000 yens que son 6 euros. . .
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 des. 2008 00:28

Apa, un gasto més de cara l'any que ve.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World