Versió Manga de "El Capital" de Karl Marx

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 09 des. 2008 10:09

MiraiMaki ha escrit:Oh Hachi, filla meva, al començament a mi tampoc m'agradava 4chan, però de mica en mica t'hi vas acostumant i ja veus, al final t'acava agradant XDDDDD
4chan te aquesta magia, perque 4chan... ES DEU

Hi es tot, si no pot dir que no t'agrada perque tracten molts temes.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2008 10:59

A mi m'ha acabat agradant, tot i que jo soc mes d'/a/ que de res mes. Al final quan coneixes les conyes i pilles el "ritme", t'acabes integrant... Tot i que, per ser una persona sana, el millor seria que mai hi haguessis entrat.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2008 17:47

Siguiendo la entrevista que el blog Japanzone realizó al responsable de marketing de Panini durante el salón del manga, la editorial afincada en Gerona ha contratado los derechos de publicación de La Biblia el manga (The Manga Bible) publicada primeramente en el Reino Unido a cargo del dibujante Siku (seudónimo de Ajinbaju Akinsiku), donde se posicionó como el manga más vendido superando las 30.000 copias. Siku ha dibujado para Marvel y editoriales alemanas y la española Megamultimedia además de haber sido director visual de la compañía de videojuegos Elixir Studios.

The Manga Bible fue editado por Hodder & Stoughton en dos ediciones: normal y de lujo. Cuenta con el visto buena de asociaciones religiosas ya que, a pesar de que el manga se toma numerosas licencias artísticas como presentar en el arco del Nuevo Testamento a Jesucristo a modo de superhéroe entre otras, puede funcionar como introducción a La Biblia.

Font: MisionTokyo

No sabia que Panini estigués aquí a Girona... LOL
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 09 des. 2008 18:05

Taki ha escrit:
Siguiendo la entrevista que el blog Japanzone realizó al responsable de marketing de Panini durante el salón del manga, la editorial afincada en Gerona ha contratado los derechos de publicación de La Biblia el manga (The Manga Bible) publicada primeramente en el Reino Unido a cargo del dibujante Siku (seudónimo de Ajinbaju Akinsiku), donde se posicionó como el manga más vendido superando las 30.000 copias. Siku ha dibujado para Marvel y editoriales alemanas y la española Megamultimedia además de haber sido director visual de la compañía de videojuegos Elixir Studios.

The Manga Bible fue editado por Hodder & Stoughton en dos ediciones: normal y de lujo. Cuenta con el visto buena de asociaciones religiosas ya que, a pesar de que el manga se toma numerosas licencias artísticas como presentar en el arco del Nuevo Testamento a Jesucristo a modo de superhéroe entre otras, puede funcionar como introducción a La Biblia.

Font: MisionTokyo

No sabia que Panini estigués aquí a Girona... LOL
WAT ?

Aixo ens podria facilitar el acces ô.oU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 09 des. 2008 19:50

Imatge

jo recordo que els meus pares quan era petit anaven a la empresa de Girona de Panini a buscar els cormos que em faltaven de les coleccions......per tants uposo k la empresa de cromos deu ser la mateixa k dels mangas....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 09 des. 2008 23:42

bueno no be el cas, pero he entrat a 4chan i hi ha llocs q hi han imatges wais tmp esta tan malament, tot i q trobu q esta bastant desordenat

encara q fa temps q hi vaig entrar un moment xo tmp vaig mirar gaire cosa, en fi...
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2008 00:16

hachi_90 ha escrit:bueno no be el cas, pero he entrat a 4chan i hi ha llocs q hi han imatges wais tmp esta tan malament, tot i q trobu q esta bastant desordenat

encara q fa temps q hi vaig entrar un moment xo tmp vaig mirar gaire cosa, en fi...

de 4chan, "anime wallpapers" es un lloc util hi ha walls k son wapos.....despres a "anime/manga" /a/ hi ha spoilers més k res...xo també hi ha bones imatges....i la resta ja son coses mes concretes....com moda (fashion), tecnologia, cinema...musica....etc
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 10 des. 2008 00:18

hachi_90 ha escrit:bueno no be el cas, pero he entrat a 4chan i hi ha llocs q hi han imatges wais tmp esta tan malament, tot i q trobu q esta bastant desordenat

Te un ordre. Existeix un ordre en el desordre. Algun dia ho compendras.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 10 des. 2008 00:38

A /a/ m'he fet pocs spoilers jo. Nomes recordo el de Bounen no Xamdou, pero es que vaig riure a la vegada que plorava XD /a/ es la polla. I no serveix per imatges, sino per llegir el que diuen. I obviament si no es segueixen les series de la temporada no sabras de que parlen el 80% dels temes.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Onibaku » 10 des. 2008 11:58

Jo soc mes d'anar a /b/... tot i que solc passarme una mica per totes les seccions i vaig guardant les pics que em fan gracia xD
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: koroki » 10 des. 2008 20:40

Onibaku ha escrit:Jo soc mes d'anar a /b/... tot i que solc passarme una mica per totes les seccions i vaig guardant les pics que em fan gracia xD
/b/ es lo millor. Tot el que soc ara es gracies a /b/ xDDDDDDDDDDDDDDDD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant