Película real de Cowboy Beebop

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Película real de Cowboy Beebop

EntradaAutor: Taishi » 18 des. 2008 20:20

Bones notícies per als amants de les adaptacions de qualitat de manga i anime.

Si fa poc va sortir un trailer de la esperada película de Bola de Drac que s'estrenarà al 2009, ara es veu que cada dia que passa es confirma més i més una película de Cowboy Bebop. Protagonitzada per en Keanu Reeves (Neo de Matrix). Tot i així encara no han anunciat oficialment que la faràn.

Us deixo amb alguns enllaços:
Rumors inicials
Blog de la MTV
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 18 des. 2008 21:17

Oh, que bé... Keanu Reeves...

Què voleu que us digui, espero que sigui un rumor, perquè no el veig fent aquest paper.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 18 des. 2008 22:23

Taki ha escrit:Oh, que bé... Keanu Reeves...

Què voleu que us digui, espero que sigui un rumor, perquè no el veig fent aquest paper.

està confirmat per el mateix Keanu Reeves.....k alhora es el productor de la película em sembla recordar...per tant.....em sembla k així estan les coses
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 18 des. 2008 23:46

Je. En fi, aixo em recorda al video de Hitler i la peli de Bola de Drac. I al cas Akira amb en Dicaprio, pero almenys en aquest el noi va veure que no feia pel paper... XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dobok San » 19 des. 2008 16:44

Doncs seria una peli que definitivament aniria a veure...sempre i quan no acabi com la de bola de drac (de crack diria jo...perque segur que és el que es van fumar per fer-la aixi).
Jo sòc de l'opinió que si l'actor és bó, endavant... també és cert que hi han papers que només per la cara que fas ja ni t'hi pots acostar, però referent en Dicaprio, quan va ser el boom de Titanic que el 80% de les nenes n'estaven enamordes em feia bastanta ràbia, seria l'edat suposo xDD, però desde fa un temps porta fent papers molt bons i és un actor que m'agrada bastant, si voleu alguns exemple mireu Diamantes de sangre o Red de mentiras o Inflitrados on fa papers mès adults i no desentona. Fent de Tetsuo.... no se, suposo que nomès hi veuria un actor japonès, ja que el gran Katsuhiro Otomo dibuxia els seus persontatges amb la fisonomia asiàtica i seria raro veure algu no-japonès fent algun paper d'Akira.

Referent a la peli de Cowboy Bebop segurament trobarien algu millor per fer el paper de l'Spike, ara mateix no sabria a qui dir, però si és el productor... qui paga mana xDDD
Nose el tema d'adaptacions d'animes... no m'agradat mai massa, és complicat perquè la majoria d'animes que es volen passar a la "vida real" requereixen diners que nomès els estudies americans tenen, el que vol dir que fan la peli "americanitzada" el qual produeix un resultat molt decepcionant... així que ens toca el de sempre "Ajo y agua" i a seguir disfrutant de les pelis d'en Miyazaki que aquest, almenys, no ens decepciona mai i segueix fent-ho tot al estil "old school".
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 19 des. 2008 17:36

Al mens la historia es més del estil hollywood. Lis serà més sencill. . .

Pero... por em fa xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 19 des. 2008 18:17

Eh, no, que jo ara li tinc respecte a en Dicaprio, parlava en el sentit de la cara que té i tal XD que no quedaria bé. Però vaja, abans l'odiava, però ara trobo que ho fot bé...

En Keanu Reeves no m'agrada com actor. Ho sento.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dobok San » 19 des. 2008 20:12

Mmmm si, en Reeves es bastant inexpressiu...sempre fa la mateixa cara, estigui cardant o dormin o morint-se... jo no el veig d'Spike... millor que façi d'extra que mor al minut 2 de peli atropellat per una nau.
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 des. 2008 15:26

XDDDDDDD

Estem d'acord amb vàries coses:

1- Abans odiavem en DiCaprio.
2- Dragonball Evolution suckeja.
3- Keanu Reeves no és precisament el millor actor del món.

I sincerament, hi tinc espectatives amb la Action Live d'Akira, pot estar força bé.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 18 feb. 2009 10:05

No vull obrir un tema per un "rumor", o més aviat, "possibilitat", per tant...

http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... -billy-bat

Negociacions per a una película de Pluto. No se'n sap res més. Aquests americans definitivament s'estan quedant sense idees... En fi...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants