Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)
Autor: Taki » 20 des. 2008 17:55
Be, a submmanga ara deuen tenir la major part de la serie, no? Encara que Nihon no Fansub hagi plegat...
I si, en Hiruma mola molt >.<
-

Taki
- OtaKing
-
- Entrades: 1561
- Membre des de: 03 abr. 2007 21:47
Autor: Dobok San » 20 des. 2008 19:38
Mmm doncs Nihon encara en treu algun em sembla, tot i que estan pel 206 nomès, el fansub que llegueixo ara es DeepEyes basicament perque tenen fins el 296 y la qualitat és bastant bona de moment, menys en un parell de capitols on van posar Mariscal per Quaterback y lo pitjo de tot "Tazon de navidad" en lloc de la Christmas Bowl xDDD en fi almenys vaig ruire una mica xDD
-

Dobok San
- Postejador Nat
-
- Entrades: 285
- Membre des de: 24 set. 2006 20:10
- Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)
-
Autor: Taki » 20 des. 2008 19:54
Ui, jo tambe en vaig llegir de DeepEyes XD Pero em sembla que van acabar deixant-ho tambe XD Com a minim em va incentivar a buscar un altre fansub, perque tenien alguna cosa que no m'agradava... Com aquestes que comentes... XD
I Nihon ha plegat fa molt poc, l'ultim que va fer va ser el 206. Una pena perque ho fotien bastant be.
-

Taki
- OtaKing
-
- Entrades: 1561
- Membre des de: 03 abr. 2007 21:47
Torna a: MangAnime
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants