Anime Temporada Primavera '09

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Jako-kun » 23 gen. 2009 00:21

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:no no.....tan sols reafirmava lo de que l'anime era un bodrio.....i k amb les OVAs han fet una gran feina....i mes si em dius k es el mateix estudi

No, no, jo ho preguntava, no sé si és el mateix estudi XD

vale ara ho he buscat.....XD i els que varen fer l'anime van ser......oh! l' (el poderós XD)
estudi Gonzo......ara entenc moltes coses.....i les noves OVAs de Hellsing Ultimate son cosa de dos estudis, Satelight i Geneon.....dels quals nomes me sona Geneon, per Samurai champloo......i em sembla k altres moltes mes
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2009 00:32

Mmm no sé, qui li haurà donat abans a enviar però... XD Mira't el meu missatge anterior de nou. Diria que Geneon és la productora, o distribuidora, o alguna cosa d'aquestes. Samurai Champloo no era de Manglobe?

(estem monopolitzant el tema amb una conversació mentre parlem per msn... Potser que parem... XD)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 23 gen. 2009 00:34

Taki ha escrit:Tens raó, però l'anime de Hellsing va seguir alguna trama del manga? XD Jo és que ni l'he vist, de dolent que m'han dit que és... I fan les OVAs el mateix estudi que va fer l'anime? Veig més justificable el cas de Hellsing, perquè l'anime pel que diuen és un avort, i almenys el manga ja està acabat... FMA està en la ratxa final o veurem d'aquí uns anys una tercera versió? XD
Em sembla que a Japo FMA esta per acabar, tot i que surtint cada mes ves a saber -.-u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2009 00:46

koroki ha escrit:
Taki ha escrit:Tens raó, però l'anime de Hellsing va seguir alguna trama del manga? XD Jo és que ni l'he vist, de dolent que m'han dit que és... I fan les OVAs el mateix estudi que va fer l'anime? Veig més justificable el cas de Hellsing, perquè l'anime pel que diuen és un avort, i almenys el manga ja està acabat... FMA està en la ratxa final o veurem d'aquí uns anys una tercera versió? XD
Em sembla que a Japo FMA esta per acabar, tot i que surtint cada mes ves a saber -.-u

C-C-C-COMBO BREAKER! Gràcies.

I un cop al mes és ritme soporífer, però vaja, és que un cop a la setmana és massa pels autors, deuen acabar bojos perduts XD (ara, els lectors ho agraïm)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 23 gen. 2009 12:55

El principi de FMA tb es diferent a l'anime. O sigui, en general, son les mateixes histories, pero estan explicades en plan flashback, y l'Ed ha de fer servir cercles de transmutació y tal... sempre em va semblar curiosa la seva habilitat per dibuixar perfectes cercles plens de complicats símbols en cero coma (oÔ). Apart que hi ha capítols de relleno i aquestes coses xDDDD

Pero vamos, que malament no està, només em grinyolen algunes coses, i si volen fer un anime nou completament basat en el manga, per mi encantat.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2009 13:20

Wah, això del rollo flashback ho sabia, però els cercles de transmutació... No recordava aquesta diferència, i tens raó XD Nosaltres un cop vam intentar fer-ne un al terra (novullexplicarlahistòriasenceraperòhovamfer) i vam tardar un munt. I no va quedar tan "molón", òbviament. Ja d'entrada fer perfecte el cercle de fora costa un ou... XD I això que erem com 5 o 6 persones de l'artístic eh ù.u

Tornant al tema XD Jo ara que tenim a casa el manga, si me'l llegeixo no crec que vegi l'anime nou, encara que em sembla genial (no treu que em sembli raro) que el facin. Com ja he dit, no solo mirar adaptacions de mangues que he llegit, és que en certa manera m'avorreix. Prefereixo el "llenguatge" del manga, on poses tu el ritme (fins un cert punt), que el de l'anime, on te l'imposen (i es pot fer lent o al contrari, massa frenètic).
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 08 feb. 2009 16:00

per als interessats que encara no l'hageu vista.....aquí el trailer de Full Metal Alchemist:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AUTBQXdOKBg&e[/youtube]
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 09 feb. 2009 00:33

... No recordo cap escena al manga on hi hagin llamps de fons... em dona mal rotllo...
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 14 feb. 2009 16:39

Imatge

imatge promocional de l'anime de FMA
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 02 març 2009 01:05

Imatge

Imatge mangada, i amb més detall... Eden of the East és... Morita, què fas aquí? Hagu, t'has tallat els cabells? (ja es nota qui ha dissenyat els personatges)

No m'havia fixat en Natsu no Arashi, de SHAFT, que pot estar bé. Encara que la sinopsi només és el típic argument de tota la vida.

I en OVAs, les que més em criden l'atenció són Spice&Wolf II i l'altra de Brains Base, Denpa teki na Kanojo.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Onibaku » 02 març 2009 12:47

A les series com "Rainbow" on no surt el mes que sortiran (març o abril...), quan se suposa que sortiran? D:
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 02 març 2009 23:52

Onibaku ha escrit:A les series com "Rainbow" on no surt el mes que sortiran (març o abril...), quan se suposa que sortiran? D:

Suposo que s'han anunciat per la temporada de primavera, però no s'ha dit cap data, i no se sap.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants