Ivrea editarà la Kazenban d'Slam Dunk

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Ivrea editarà la Kazenban d'Slam Dunk

EntradaAutor: Taki » 09 gen. 2009 02:25

Font: MisionTokyo

En una entrevista que Mision Tokyo realizó a principios de 2008 a Ivrea, su director Leandro Oberto nos hizo saber su interés en publicar en España Slam Dunk en formato kanzenban. Esta semana ha dado a conocer a través de la sección de consultas de su renovado blog que la reedición de esta obra de Takehiko Inoue ya es un hecho viable. Es pronto para dar datos más concretos sobre su salida, pero asegura que verá la luz en nuestro país a finales de 2009 como pronto o principios de 2010 como fecha límite.

La edición kanzenban resume los 31 tomos originales de esta serie en 24 con nuevas ilustraciones para las portadas, un formato mayor que el tankôbon estándar y páginas a color. Esta reedición fue publicada por Shueisha entre 2001 y 2002 años, 5 años después de la conclusión del manga.

Slam Dunk se publicó en la Shonen Jump entre 1990 y 1996, y fue el manga que hizo ganar reconocimiento como autor a Takehiko Inoue, cuando en 1995 la serie fuera premiada en la categoría shonen de los premios de manga anuales de Shôgakukan. A España nos llegó en 2003 por una Ivrea recién salida del cascarón en nuestro mercado.

Sí, avui m'ha donat per posar notícies, què passa XD

Bé, he de dir que m'està temptant... Sempre havia pensat que algun dia la faria, no m'he llegit el manga i tinc moltes ganes de fer-ho. I a sobre és una kazenban... Entre la de Kenshin, la de Monster i ara aquesta, em mataran. I sort que ni em plantejo fer la de Yu-gi-oh...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 gen. 2009 05:41

Tú i jo estem igual amb els Kanzenbans Taki, i aquesta edició no serà menys, caurà segur. I esperant ansiós la de Yu-Gi-Oh!... se'n sap alguna cosa? :D
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 09 gen. 2009 11:50

Doncs no ho sé, jo no n'he sabut res més... Ara comencen a sortir les novetats que tenia Planeta pel saló, així que no crec que tardin molt.

És que si et poden "edició de coleccionista" en algun lloc, és inevitable que et vegis més atret cap al producte... XD A més amb Kenshin i Monster sempre havia pensat que volia tenir-les, i clar, després et surten amb una cosa així i... Buf, com per no comprar. També faig la de RG Veda, que no sé què era a Japó, aquí és "de coleccionista", però em molesta que la gruixudesa dels tomos variï tant... Joe, el primer tomo era normal i els següents són com el doble XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 09 gen. 2009 13:09

ainss a mi tambe m'esta temptant que slam dunk sempre m'ha agradat pero nosee... potser espero viam si surt alguna altre novetat nose xDD
que si no tindre masses gastos...
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 09 gen. 2009 14:09

quan ho he vist.....m'han entrat ganes de fer-la....xo si haig de fer tamb l'edició Kanzanban de Yu-gi-oh.....i la normla de Dragon Quest.....a part de seguir amb les que ja tinc començades....mmm...em sembla k no faré Slam Dunk...ù.u..... tot i que em diverteix saber que hi haurà gent que s'està revolcant per casa de la rabia de tneir les edicions velles.....com passa amb Yu-gi, Monster, Kenshin.....tot i k segur k hi ha gent k aprecia més les edicions antigues.....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2009 14:28

Jako-kun ha escrit:quan ho he vist.....m'han entrat ganes de fer-la....xo si haig de fer tamb l'edició Kanzanban de Yu-gi-oh.....i la normla de Dragon Quest.....a part de seguir amb les que ja tinc començades....mmm...em sembla k no faré Slam Dunk...ù.u..... tot i que em diverteix saber que hi haurà gent que s'està revolcant per casa de la rabia de tneir les edicions velles.....com passa amb Yu-gi, Monster, Kenshin.....tot i k segur k hi ha gent k aprecia més les edicions antigues.....
Slam Dunk les edicions antigues no estan mal, pero les de kenshin, amb aquells colors. . . i la resta bueno eren altres epoques.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 gen. 2009 18:47

Dragon Quest, Kenshin, Yu-Gi-Oh!, Slum Dunk, Claymore...

decidit, avui comença la meva carrera com a prostitut :D
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 09 gen. 2009 18:59

MiraiMaki ha escrit:Dragon Quest, Kenshin, Yu-Gi-Oh!, Slum Dunk, Claymore...

decidit, avui comença la meva carrera com a prostitut :D

podriem obrir un prostibul entre els dos Maki....jo tamb vaig faltat de pasta i no m'importa k em denigrin mentres em paguin....ja m'encarrego de les peticions /d/ alternative....xD

ara en serio.....serà un gasto bastant gran....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 gen. 2009 19:01

jajajajajajaja Bona Jako

Sí, la veritat és que entre Manga i Cartes de Yu-Gi-Oh!... ja no en tinc ni per tabac (sort que no fumo), ni per pipes (sort que en sóc alèrgic). I jo encara tinc que acabar Death Note, imagina't...
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 24 gen. 2009 12:28

MiraiMaki ha escrit: I esperant ansiós la de Yu-Gi-Oh!... se'n sap alguna cosa? :D

Font: Misiontokyo
Planeta deAgostini ha dado a conocer sus novedades manga para el mes de febrero, destacando entre ellas el final de Historias color tierra y dos sorpresas esperadas: la nueva edición de Yu·Gi·Oh! y el estreno de Rosario to Vampire. La reedición de Yu·Gi·Oh! estará basada en la bunko japonesa de 22 números y con más de 300 páginas por tomo, a 11,95 €. En cuanto a Rosario to Vampire, de 10 tomos, su económico precio, 4,95 €, le convierten en una de las mayores apuestas de la editorial para la presente temporada. La continuación de Rosario to Vampire tras el cierre de Super Jump se edita actualmente en Jump SQ.

Au, a un preu una mica alt, però d'aquí poc ja la tindreu a les botigues ù.u
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 24 gen. 2009 15:07

NOOOO, caca xD
Just ahir vaig acabar de mirar l'anime de rosario to vampire xDD
Ara amb el manga i a sobre tan econòmic no em podre estar de comprar-lo U.u (m'arruinaré...)
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 gen. 2009 15:44

Gràcies Taki. Estic esperant aquesta edició des de fa molt. Sols espero que hi vingui alguna carta promocional, encara que crec que demano massa venint de Planeta. Odio aquesta editorial pel que van fer amb el Kanzenban de Dragonball.
MiraiMaki

EntradaAutor: koroki » 24 gen. 2009 18:30

MiraiMaki ha escrit:Gràcies Taki. Estic esperant aquesta edició des de fa molt. Sols espero que hi vingui alguna carta promocional, encara que crec que demano massa venint de Planeta. Odio aquesta editorial pel que van fer amb el Kanzenban de Dragonball.
Que van fer ?

Estaven prou ben fets.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 gen. 2009 14:12

koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Gràcies Taki. Estic esperant aquesta edició des de fa molt. Sols espero que hi vingui alguna carta promocional, encara que crec que demano massa venint de Planeta. Odio aquesta editorial pel que van fer amb el Kanzenban de Dragonball.
Que van fer ?

Estaven prou ben fets.

Oh sisplau, no tornis a dir això... entre faltes d'ortografía (ni havien un munt), errors de traducció (com quan en Goku diu dins en Bu "si no sortim ara ens matarà", mentres que en realitat és "si sortim ara ens matarà"), que ficaven les portades al final de tot enlloc del començament de cada capítul, en Muten a totes les pàgines de sobra... va ser una xapuça total.
MiraiMaki

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant