China treurà uns sellos al estil Yaoi

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

China treurà uns sellos al estil Yaoi

EntradaAutor: Jako-kun » 16 març 2009 22:03

Una serie de sellos con ilustraciones estilo yaoi, creadas por popular ilustradores chinos, serán puestos a la venta a lo largo del mes de abril. Aunque tienen aspecto de ser imágenes tipo doujinshi, los sellos han sido aprobados por el gobierno chino, y serán totalmente utilizables, aunque es de esperar que acaben siendo comprados más como objeto de coleccionismo que con la finalidad de pegarlos en una carta.

Imatge

Junto con los sellos también saldrá a la venta una postal, que tiene el mismo valor que estos, con los que comparte el estilo.

Imatge

Source: MisionTokyo
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 16 març 2009 22:16

Tercera fila, tercera columna... Són en Light i l'L? XD

Mola. Tan de bo en fessin així, aquí... Són més macos que la cara del rei XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 març 2009 22:17

Taki ha escrit:Tercera fila, tercera columna... Són en Light i l'L? XD

Mola. Tan de bo en fessin així, aquí... Són més macos que la cara del rei XD

jajajaja Jo també m'hi estava fixant Taki. A mi no em semblen pas estil yaoi, serà que es veuen petites i no m'hi fixo massa, però més que res semblen il.lustracions de personatges fetes per fans.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 17 març 2009 00:06

Ua es genial, com molaria tenir-lo, viam si algun dia per aqui tambe es fan coses tan guais
Seep, molts dels personatges tenen alguns trets d'algun manga o anime, pero molaan ^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Elfangor » 17 març 2009 15:07

Mmm... em sembla que han confós "yaoi" amb "nois guapos" o algo així...
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Kerla » 17 març 2009 17:20

I aquí mai faràn segells yaoi i yuri? be que van fer aquells del quixot!

Crec que surtiriem de dubtes si les veiessim en format més gran però trobo correcte lo de "estil yaoi" simplement perque segueix l'estetica de la majoria d'autores del genere.... només que a mi em sobra roba a l tots XD si hi hagués la yuka Nitta tsk tsk.

i jo també crec que són L i en light
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Elfangor » 18 març 2009 15:07

yaoi es relacions entre homes. Si no hi ha relaciones entre homes, no es yaoi. No? oÔ Ja no dic l'insinuació, com el de L i el Light, pero hi ha segells amb homes sols. Com pot ser yaoi amb un home sol?
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 18 març 2009 15:54

Pot ser que l'autor de l'ilustració sigui un autor que normalment fa yaoi. Però vaja, de tota manera sí que existeix en certa manera un estil yaoi, una certa manera de dibuixar els homes... Però que sí, que "segells yaoi" no són XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Onibaku » 19 març 2009 02:29

Imatge

Crec que no calen dos homes per a que es puguin divertir en aquests solitaris segells
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Elfangor » 19 març 2009 14:09

Un home masturbantse no es Yaoi. Repeteixo, yaoi es "relacions entre homes". A veure si ara una noia masturbant-se serà yuri ¬¬
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Kerla » 19 març 2009 19:59

Elfangor ha escrit:Un home masturbantse no es Yaoi. Repeteixo, yaoi es "relacions entre homes". A veure si ara una noia masturbant-se serà yuri ¬¬

A veure diu "estil yaoi" com podria dir " estil shojo" i ningú ho discutiria. No són imatges yaoi, són d'estil yaoi. O sigui d'estil o d'autores que dibuixen aquest gènere. Com una d'aquestes imatges la veuries sola com a il·lustració i diries, aha imatge de yaoi per l'estil de l'autora. (i si es vol entrar a discussió de qui te més coneixement d'aquest tipus d'autores....)

i el yaoi no és "relacions entre homes" només, és un gènere de manga de la mateixa manera que he dit abans, el shojo, el shonen, el seinen o el hentai. però que la tematica és d'homes homosexuals.

Si veiem una noia amb tetes impossibles que et mira picarament i amb poca roba molts dirieu que és d'estil hentai o potser un shonen de noies amb roba lleugera.

Es que no entenc perquè hi ha tanta discussió.
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 19 març 2009 22:42

Elfangor ha escrit:Un home masturbantse no es Yaoi. Repeteixo, yaoi es "relacions entre homes". A veure si ara una noia masturbant-se serà yuri ¬¬
No seria yuri, pero mola 8)

Pero es cert que dir yaoi ja fa tentar a les masses.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 20 març 2009 13:44

Kerla ha escrit:Si veiem una noia amb tetes impossibles que et mira picarament i amb poca roba molts dirieu que és d'estil hentai o potser un shonen de noies amb roba lleugera.
Diriem que es estil hentai, pero no diriem que es estil yuri.

I hi ha tanta discussió perque no hi estic d'acord, i si no hi estic d'acord, ho discuteixo.

Si em dius "estil shojo", hi estic d'acord, amb "estil yaoi", no. Personalment considero el yaoi "relacions entre homes", dibuixades amb estil shojo, fins aquí t'ho reconec. Si volen dir que és estil shojo, cap problema.

I la wikipedia està d'acord amb mí :-3
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Taki » 20 març 2009 15:44

Doncs jo sí que reconec un estil yaoi. I amb ilustracions de personatges sols i sense caire sexual, moltes vegades es pot veure si l'autor sol dibuixar yaoi o no. És un estil que pot recordar al shojo, o no. A mi en Kazuma Kodaka no em sembla que tingui un dibuix molt shojo.

És clar que podria ser difícil de reconèixer per qui no està fotut en el tema, però vaja, com amb tot al cap i a la fi.

I, per cert, hi ha ilustracions on es poden veure dues noies que, sense necessitat que s'estiguin ni tan sols tocant, ja es pot dir que retiren a un estil yuri. El que passa és que de Yuri n'hi ha menys i té menys possibilitats d'aquirir un estil característic, i a més la majoria d'històries sí que són molt del pal romàntic i el dibuix sol retirar al shojo, més que el yaoi. I crec que en cap cas confondriem un yuri amb un hentai. Un manga que mostra relacions explícites entre dues noies sense massa més, és un hentai, no un yuri.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 20 març 2009 21:42

Doncs jo també crec que potser no són yaoi, pero si de estil yaoi. I si, crec en un estil yaoi. Tenen una manera de dibuixar diferent, proxima al shojo, pero diferent. I contra més avança la creació de yaoi més diferent és.

I el yuri també comença a diferenciar-se del shojo tipic. Gracies a revistes i coses que s'estan fent últimament.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants