Kaiji -Ultimate Survivor-

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Kaiji -Ultimate Survivor-

EntradaAutor: Jako-kun » 31 maig 2008 19:27

KAIJI -ULTIMATE SURVIVOR-

ImatgeImatge
bé....tan sols era per dir k Kaiji és una serie bastant bona.....el dibuix de personatges tira una mica enrera i la veu repetida del narrador cansa una mcia....xo ñes força interessant......la recomano xo em rento les mans basicament....le'stic seguint de Tanoshii fansub i van pel capitol 17.....si teniu temps feu-li un cop d'ull.....la serie ja feia temps k la seguia....xo tan sols havia vist fins le capitol 5.....i ahir amb en Seraf varem fer un intensiu de Kaiji....i seps....comença sent un prota patetic a ser un expert en descobrir trampes i saber le sintencions amagades de la gent k intenta traicionar....el tema va de cartes....xo trankils k no surten monstres kuan le sposa al tablero.....és d'apostes....apostes dle pal "em jugo la vida en akesta carta, kuan tink el 90% de perdre"....i no es res de poker......son jocs nous de cartes...i la majoria son interessants i rebuscats on s'ha de comptar amb les normes implicites tota la estona....
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 maig 2008 20:43, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 31 maig 2008 20:02

Només diré...

Que hi ha dos fails en aquest post.

Un està clar XD I l'altre és gros.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2008 22:22

A part de les faltes , té dire que te el nas gros. I algú és queixava de Escaflowne ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 31 maig 2008 23:11

koroki ha escrit:A part de les faltes , té dire que te el nas gros. I algú és queixava de Escaflowne ?

catcha......ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 juny 2008 21:39

L'hauré de mirar, habiam què tal, però després d'haber vist Claymore i Tengen Toppa no crec que sigui gran cosa, espero equivocar-me.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 02 juny 2008 22:11

MiraiMaki ha escrit:L'hauré de mirar, habiam què tal, però després d'haber vist Claymore i Tengen Toppa no crec que sigui gran cosa, espero equivocar-me.

no es una serie revleació....xo és pasable...ara no me vinguis a tirar pedres a la teulada si no t'agrada...xDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 02 juny 2008 22:23

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:L'hauré de mirar, habiam què tal, però després d'haber vist Claymore i Tengen Toppa no crec que sigui gran cosa, espero equivocar-me.

no es una serie revleació....xo és pasable...ara no me vinguis a tirar pedres a la teulada si no t'agrada...xDDDD

No, no, si fas una recomanació has d'assumir les responsabilitats que et pertoquen... XDDDD Per això jo no ho solo fer.

De tota manera, a 4chan tenen tanta obssessió amb Kaiji que ha d'estar ni que sigui una mica bé...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 03 juny 2008 12:37

Jako-kun ha escrit:

Tranquil home, que tu només has fet una recomenació. He vist els dos primers capítuls i m'ha semblat interessant.
MiraiMaki

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 juny 2008 18:49

He vist fins el capítul 15 i m'ha agradat força; té un aire diferent.

Jako, saps on trobar els capítuls a partir del 16? Perquè he buscat per tot arreu i no els he trobat, ni a Tanoshii fansub :?
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 04 juny 2008 20:43

MiraiMaki ha escrit:He vist fins el capítul 15 i m'ha agradat força; té un aire diferent.

Jako, saps on trobar els capítuls a partir del 16? Perquè he buscat per tot arreu i no els he trobat, ni a Tanoshii fansub :?

a frozen layer....l'altre dia vaig descobrir k havien sortit del no res....els capitols 16 i 17....aki tens el link: http://www.frozen-layer.com/anime/2551 ...hi ha bastants seeders per tant set baixarà ràpida com a mi....XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 10 juny 2008 11:43

Una de les moltes sèries que pasen desepercebudes però que són genials. Una sèrie que s'ha de veure per marxar del habitual (hem refereixo de les sèries que tothom mira). Realment intensa! :D Llàstima de la seva lentitud en sortir episodis, sort que quan surt algun va acompanyat de dos o tres episodis. Però vaja, que és una sèrie que va sortir a la temporada d'Ocutbre...
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 juny 2008 12:02

A mi m'agrada força Kaiji, habiam com continua. I sí...mentres que Naruto per exemple és fansubsejat per 29483038 fansubs, sèries com Kaiji ho fa 1 i amb mala gana, ja que ho segueixen 4 gats XDDD
MiraiMaki

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 jul. 2008 21:44

Capítuls nous!!!!

18, 19 i 20!!

:arrow: Cap 18

:arrow: Cap 19

:arrow: Cap 20
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 09 maig 2009 00:04

bé, tan sols dir que per fi he acabat de veure Kaiji....per fi!.....em vaig quedar estancat a 7 o 8 capitols per acabar-la, ja que Tanoshii va fer un aprón.......em vaig tornar a animar a veure-la quan la Taki la va acabar.......i sips, la recomano bastant.....animo veure-la a qui en tingui ganes xo que encara no ho hagi fet

i de pas aprofito per posar la notícia de que serà portada al cinema: http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... icula.html

no m'agrada la idea k en Kaiji sigui interpretat per en Tatsuya Fujiwara [*ejem*Nanahara*ejem*] .....no se.....li tinc com tirria a aquest actor....suposo k desde que va fer de Light......o igual de Shuya ya no em queia bé.....xo wenu té pinta llorica per tant farà bé el paper (a diferencia que les seves llàgrimes no seràn MANLY TEARS com les d'en Kaiji XD)......la questió es que tamb cambiaràn el mafiós que el ve a buscar a casa per una tia....O.o.....no se exigències del guió.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Ark » 15 maig 2009 22:43

Jo la vaig veure fa un temps he de dir que, si bé en alguns moments es fa una mica lenta, em va agradar força, trobo que manté l'interès... És un constant "Vale, ara d'aquesta com hi pensa sortir?".

I manly tears XD

Ah, això d'en Nanahara no m'acaba de quadrar, pero allà ells, a mi l'actor ja no em quadrava de Light, li veig cara de matadet amb bon cor... Lu de la tia és per posar un personatge femení amb més d'una frase, que a l'anime no abunden precisament XD
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant