2a temporada de Haruhi semi-confirmada (segueix el trolleig)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

2a temporada de Haruhi semi-confirmada (segueix el trolleig)

EntradaAutor: Taki » 18 maig 2009 19:24

Us deixo la primera notícia de ramen para dos:

Al fin los rumores se han confirmado y según anuncia la cadena TV Wakayama, el próximo jueves se emitirá el capítulo 'Sasa no Ha Rhapsody' (Rapsodia de hojas de bambú) que es un episodio totalmente nuevo. El estreno se producirá tras emitirse esta semana 'El aburrimiento de Suzumiya Haruhi', el séptimo capítulo en el orden cronológico, que pertenecía a la reemisión que se estaba haciendo de Suzumiya Haruhi no Yuutsu. Al igual que el resto de episodios que habían sido reemitidos, éste nuevo podrá verse una semana después en YouTube.

Los rumores se iniciaron con un anuncio en NewType que finalmente derivó en la reemisión de la serie a la que nos hemos referido antes y que Kadokawa desmentía enseguida. Aún así, en abril parecía ya claro que habría nueva temporada a través de una serie de aspectos que parecían confirmar el estreno y ahora, a una semana de su estreno, se confirma uno de los anuncios más esperados del último año.

A parte de la confirmación a través de la cadena de televisión, ya se había "confirmado" la nueva temporada con el ending del último capítulo de Suzumiya Haruhi-chan no Yuutsu, en el que pedían disculpas por los continuados rumores sobre la nueva serie y decían que no sabían cuándo empezaría.

També de ramen para dos:
La productora japonesa Kyoto Animation, tras la aparición en la parrilla de TV Wakayama del supuesto nuevo capítulo de Suzumiya Haruhi no Yuutsu con el que comenzaría la nueva temporada, ha pedido a la cadena que lo retire de su programación. Pero no os preocupéis, el "anuncio" del capítulo ya se ha podido ver en otras televisiones, por lo que no parece un error de ésta.

Ahora, en la web de la televisión de Wakayama, puede verse en la programación tan sólo "涼宮ハルヒの憂鬱" mientras que hasta hace escasas horas se leía perfectamente, como podéis ver en los comentarios de la noticia: "涼宮ハルヒの憂鬱「笹の葉ラプソディ」(Suzumiya Haruhi no Yuutsu: Rapsodia de hojas de bambú).

La duda surge cuando se dice que, el capítulo podría ser una animación concreta, sin derivar en nueva temporada, debido a que el título pertenece una historia de las novelas que no llegó a entrar en la primera temporada.

Desde luego, este comportamiento por parte del estudio sólo hace crear más polémica e incertidumbre, pues ya nadie entiende cómo es posible que sigan ocultando todo lo referente a la serie. Por su parte, en el famoso portal 2ch ya se están viendo las primeras reacciones, y como es costumbre, no son muy buenas.

Jo ja no sé què pensar, i fins que no ho vegi amb els meus propis ulls...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 18 maig 2009 19:45

Ainssss...
Bueno si al final és cert millor que millor, viam si s'aclaren d'una vegada O.o
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 18 maig 2009 21:33

Algu he lelgit a Sangaku aquest mati.

Son la polla aquests. . .

Em sembla que ja se a que es refereix el capitol ô.oU, una part de la 3 novela, que em va agradar força.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 21 maig 2009 22:12

Noticia a Ramen Para Dos----> http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... lo-de.html

Aki el nou ending......no té tant de ritme com el Hare Hare Yukai xo mola:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bXFnd32egRM&e[/youtube]
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 21 maig 2009 22:35

S'acaba el trolleig, s'acaba la diversió...

En fi, se m'ha acabat una de les fonts de lulz, i he perdut l'interès en una segona temporada, tot i que suposo que la veuré per inèrcia i per evitar spoilers. Però fa un any l'hauria vist en anglès just quan sortís la primera versió fansubejada. Ara, m'esperaré a que AU la tregui... I amb caaaaaalma...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 22 maig 2009 12:58

No esta mal el endign, no.

I tot i que haruhi m'agrada força, estic d'acord amb la taki. Crec que se han passat amb el trolleig i per mi també amb el temps. Han necessitat massa temps per fer-la. PEr lucky Star no van necesitar res per fer la OVA tot i que no tenien manga.

El problema és que no perdran "clients" i si la serie es bona doncs acabarà amb que no ha pasat res.

Ara si es dolenta. . . se la menjaran amb patates.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: koroki » 19 juny 2009 16:59

http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... de-la.html

Nou opening . PErsonalment no m'agrada, es massa tipic-aburrit. Poc Haruhi.

A veure que tal esta el capitol.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 26 jul. 2009 20:59

Per començar, diré que no he vist CAP capítol de la segona temporada, per tant no sé exactament de què va la polèmica (però me la imagino, oh, com me la imagino... Crec que no vaig lluny de la realitat), però vaja, que pel que he vist hi ha hagut follón amb la no-tan-mini-saga "ENDLESS Eight". Com a curiositat (i perquè m'agrada com l'estudi segueix trollejant-nos) us deixo un video de Yutaka Yamamoto, ex-treballador de KyoAni i director de Kannagi.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tqy8x-zKuKw[/youtube]

Està en anglès, però vaja, que bàsicament demana disculpes per tot això, i diu que això ja es parlava quan ell estava a l'estudi, i que no estava d'acord amb la idea d'allargar tant una cosa que podia fer-se en 2 capítols.

A cada cosa que veig, menys ganes tinc de veure l'anime. No sabia això, i ara veig llunyà el dia en què m'hi posi.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Ark » 26 jul. 2009 22:03

Bé, he vist fins el capítol 4 i... Déu méu, com em rebenta aquesta nova temporada... L'odi que pugui rebre aquesta mini-saga (que, creieu-me, no és lo suficientment mini) és totalment merescut. Normalment intento mirar-me les sèries intentant treure'n el millor, però és que el cabreig que m'ha agafat quan he vist el 4 (i em veig venir el 5) ha estat tan èpic que m'estic plantejant molt seriosament el no continuar amb la sèrie... De fet, se m'han acabat de treure totes les ganes que hagi arribat a tenir mai XD

Per la meva part, gens recomanable, com a mínim fins ara... I veig dificil passar d'aquí.
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 26 jul. 2009 22:48

Es una warreria molt brutal. Pero molt. Com en Ark, he vist el capitol 4 i... per favor es totalment innecesari.. ... Per deu.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 27 jul. 2009 01:53

Doncs és una saga de 6 capítols... O això és el que diuen per tot arreu, no sé.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Ark » 27 jul. 2009 10:50

Sí, i pel que he llegit por ai sembla que el 5 i el 6 farien que agafés un cabreig encara més gran... O sigui que aquí es queda, hauré de sentir coses MOLT bones de les altres sagues si volen que mai me les miri...
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Taki » 28 jul. 2009 09:35

Pos res, em quedaré amb l'agradable record de la primera temporada. Total, no tinc cap meba de ganes de cabrejar-me per res. Si bé era difícil fer un producte tan bo com la primera serie, no era TAN complicat fer una cosa que es pogués veure. Vaig fer ben fet en no voler-la ni començar quan va sortir, o ara portaria cabreig a sobre.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 28 jul. 2009 10:56

Home a veure, si treus aixo, la cosa esta bé. Es a dir, un cop avisat es pot veure força bé.

El que te emprenya es que així tothom sap fer series.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 28 jul. 2009 11:53

O sigui, si treus mitja temporada. Ho sento però a mi no m'enganyaran pas. Que els donguin a KyoAni.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants