Akira amb personatges reals??

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Elfangor » 12 nov. 2008 20:25

be, ja ho diu la mateixa noticia, el que volen es que "arribi a quant més públic millor". Pero no només agafant el títol i canviant absolutament tota la historia, com amb Bola de Drac. Aquí volen que el títol atregui als que ja son fans, als que no, i que a més agradi a tothom per igual. Si els americans paguessin una peli feta enterament a Japó, molts americans no la veurien. Dimonis, molts espanyols no la veurien. Només els frikis com nosaltres xDDDD

Total, a quina ciutat ho fassin tampoc es massa important argumentalment. De fet, ni tan sols el fet que els protes siguin japonesos te cap importancia argumentalment. Podries possar la historia a cualsevol ciutat del mon protagonitzada per cualsevol etnia, i no tindria importancia argumentalment. El fet que hi vulguin possar aixó de que Japó ha comprat américa i gran part dels actors japonesos es MOLT per una producció americana.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 12 nov. 2008 23:26

Elfangor ha escrit:El fet que hi vulguin possar aixó de que Japó ha comprat américa i gran part dels actors japonesos es MOLT per una producció americana.

+10
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 17 juny 2009 17:14

http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... elada.html

Sembla que no tindrem la sort/desgracia de veure-la.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 17 juny 2009 17:34

Bé, que hi farem. He arribat a un punt de la meva vida en que m'he fet a la idea de que la norma general és "Adaptació de videojoc/manga a imatge real = Trunyot dels grossos", o sigui que tampoc estic decebut... Tot i que em veig obligat a dir que com a adaptació tenia algunes idees interessants.
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 03 ago. 2009 12:39

Sembla que al final sí que la veurem!

http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... la-de.html

Bah, jo li tinc esperances en aquesta adaptació, és la oportunitat que espero de que els americans em demostrin que poden arribar a fer una bona adaptació!
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants