2a temporada de Haruhi semi-confirmada (segueix el trolleig)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 31 jul. 2009 22:19

Doncs mai podras entendre lo perfecte que és.

Es que el brillo dels ulls de en kyon en la 3 repetició és una marabella, nomes un geni podien donar aquest tot tant diferent a la 3 repetició.

Fora de bromas, trobo que tampoc estan engañant a ningú, sino vols no la miris, i sinó vols miris aquest capítols. Si teus parides com aquestes la cosa es una bastant bona adaptació.

O aquell brillo de ulls !

PD: Pels interessats aquesta saga (7 capitols) són menys de 50 pagines de la 5 novel·la. Sort que després fan la 4 û.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 ago. 2009 13:54

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oiSg02Ll20s[/youtube]
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 ago. 2009 14:27

joer.... aquesta escena de Hitler de el Hundimiento s'esta tornant igual que el nen alemàn boig XD

PD: "My Führer...think of Yuki in a school swimsuit" I lol'd XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 ago. 2009 16:24

Jako-kun ha escrit:joer.... aquesta escena de Hitler de el Hundimiento s'esta tornant igual que el nen alemàn boig XD

JAJAJAJAJA Sí, encara recordo quan la vaig veure per primer cop en una crítica de Dragonball Evolution molt abans que s'estrenés al cine, encara que suposo que ja corrien versions bestant abans.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 09 ago. 2009 17:37

Pobre Hitler, m'imagino com es sent XD Sort que la vaig deixar després de veure el capítol 4...

Brutal el video XDD
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2009 18:41

Aix xD

El gran problema es que se han carregat una serie que podria haver estat molt bona. I, siguem sincers, amb 7 o 8 capítols iguals, tant els hi costava fer-la ? per això 3/4 anys de espera ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Elfangor » 24 ago. 2009 22:53

Bueno, els capítols no son ben be iguals. Els diàlegs si, pero les imatges son diferents a cada capítol, no es com si fos copy+paste. Pels animadors, es la mateixa feina. Pels dobladors ja no sé, si han doblat cada capítol o que.

Ara, els guionistes si que s'han rascat be els collons. Els deuen tenir ben irritats tant de temps fent només aixó xDDDDD

El que no entenc es pk a ningú se l'hi acut dir "ey, Nagato. ¿y si el primer dia ens dius el que passa?"
O millor encara "Haruhi, es obvi que encara volies fer una altra cosa, DIGUE-LA!".
Tsk, aquesta gent no ha vist prou series amb bucles temporals. Ha arribat Stargate a Japó? xDDDDD

Jo tinc la teoria que no ha fet els deures i per aixó no vol que arribi setembre xDDDDD

Jo només hi trobo una cosa "bona" en aixó de fer-ho tants cops... podem veure de forma molt, molt, molt reduida, com es deu sentir la Yuki. Us imagineu 15.599 cops el mateix episodi? Brrrrrrrrrrrrr... Em fa molta llàstima la pobre T_T
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 25 ago. 2009 10:42

Els estas veient tots. . . ?

Tens una força de voluntat increïble.

A mi, que m'agrada bastant Haruhi, nomes en vaig veure 3 i vaig parar. Trobo que es una ximpleria així que simplement no vaig continuar. Després em vaig llegir la novel·la i vaig veure com acabava, on allà nomes es una iteració, sense tantes mariconades.

La seguent saga a mi em va agradar força a la novela ò.o, a veure si algú la mira i podem comentar coses û.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Elfangor » 25 ago. 2009 20:14

Els he mirat per sobre. Simplement m'interessaven els bikinis, els kimonos i els diversos modelets que portaven tots xDDDD Anava comprovant que no hi haguessin coses noves, pero no, apart d'en Kyon notant cada cop més que passava algo i la Yuki estava cada cop més aburrida, no hi ha cap diferencia.

Tot i que he rigut a cada capítol amb el lament d'ànima en pena de l'Asahina i les reaccions del Kyon xDDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 26 ago. 2009 16:45

Així ja has acabat la "saga" ?

Ja saps de quina emocionant manera acaba ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Elfangor » 27 ago. 2009 09:04

Nop, vaig pel capítol 6, m'ho vaig mirar malament i pensava que no n'havien sortit més encara xDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Elfangor » 27 ago. 2009 16:47

Mruajajajajajaja, soc un geni! Un geni! Els deureeeeeeeeeees xDDDDDDD

La reacció de la Haruhi al final es una mica exagerada, si sembla a punt de possar-se a plorar i tot xDDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: koroki » 27 ago. 2009 21:48

Elfangor ha escrit:
Mruajajajajajaja, soc un geni! Un geni! Els deureeeeeeeeeees xDDDDDDD

La reacció de la Haruhi al final es una mica exagerada, si sembla a punt de possar-se a plorar i tot xDDDDD
Si totalment, al meu gust vaja, al menys amb comparació a la novel·la, on vaig entendre que tampoc es moria de il·lusió (per dins si, però no per fora).

Ara a veure que faran amb la nova saga ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants