Eyeshield 21

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 12 jul. 2009 11:33

Certament a oliver i benji abusaven, pero no amb exces. He vist series pitjors.

I si, Eyeshield m'agrada per aixó, volen guanyar, molts, perque si. Quant jugues a un videojocs o algun esport no penses, guanyaré perque tinc la mare malalta i he de no se que. Simplement vols guanyar.

Per altre banda, a eyeshield també hi ha persones que volen guanyar per algun motiu, tot i aixi, són més naturals xD.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 19 ago. 2009 11:12

Doncs ja he acabat Eyeshield 21 (ho sé, slowpoke i tal), o sigui que això em dona dret a entrar dins l'exclusiu club de gent que escriu en negre per expressar la seva opinió!

En general m'ha agradat molt tot, el final inclòs... Em va fotre una mica l'última saga pel tema "Hem arribat fins aquí i hem guanyat gracies a que som un equip on tothom s'esforça i és un membre important... Pero ara suarem de la meitat de jugadors i farem un All-Star!" però que coi, veure col.laborar en Hiruma amb l'Agon, en Shin amb en Sena o en Gaou amb en Kurita i en Banba mola mil XD I això, que al cap i a la fi si poden seguir jugant encara que sigui uns contra els altres tampoc importa massa qui s'emportés al titol...

Vaja, que m'ha agradat molt i també la recomano XD
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Taki » 19 ago. 2009 13:51

Ark ha escrit:Vaja, que m'ha agradat molt i també la recomano XD

Jojojojojojojojojojojojo! 8)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 01 set. 2009 16:40

Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 01 set. 2009 17:36

Elfangor ha escrit:http://spacecoyote.deviantart.com/art/Overtime-135474062#

lalalaaaaaaa :P

aquesta imatge és totalment falsa......tothom sap que l'Hiruma no dorm!! XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 01 set. 2009 20:46

A Las Vegas va dormir! (em sembla que es l'únic moment del manga en que se'l veu dormir xDDDD)
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants