Saint Oniisan

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Saint Oniisan

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 set. 2009 15:55

Els mangues d'humor no em fan gràcia, ho admeto. Obres com Bobobo m'aburreixen fins extrems insospitats, i poc hi ha que em faci treure una riallada. Però de tant en tant, hi ha alguna que ho aconsegueix. Primer va ser Detroit Metal City, ara Sant Oniisan, la qual parlaré breument en aquesta entrada.

És un manga d'humor el qual narra les aventures i desventures de Jesús i Buda en la Terra, concretament al Japó, compartint pis a Tachikawa. Els primers capítuls poden resultar regulars, però la serie va guanyant segons pasan capítuls, i és que de moment només n'hi han sis en castellà, els quals podeu llegir a submanga.

Val la pena dedicar-li els pocs minuts que us portarà aquesta divertida lectura.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 20 set. 2009 20:57

Osti, doncs sembla interesant. Aquest tipus de coses sempre em fan gracia.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 set. 2009 03:47

Jo te la recomano, no perdràs gaire temps i segur que guanyaràs alguna riallada, podria mencionar algunes coses que m'han fet gràcia, però seria arruinar alguns dels gags, així que deixo que la veieu per vosaltres mateixos, només afegiré que hi han vàries referències a la cultura japonesa actual, tal com Densha Otoko, Death Note, tot portat de forma molt graciosa i ocurrent.
MiraiMaki

EntradaAutor: koroki » 21 set. 2009 09:56

Esta en castella, o nomes l'has trobat en angles ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 21 set. 2009 11:00

jo l'havia llegida sempre en anglès, no me sona de cap fansub que l'hagi traduida.......tot i k hi han algunes bromes que rius...algunes altres estan molt relacionades amb el folklore japonès i la religió cristiana i budista....amb lo qual perd una mica de gracia.....tenia per casa una imatge basstant bona de Jesus amb una samarreta d'Steel Ball Run.....quan torni a casa la posaré XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 21 set. 2009 16:38

També es diu Saint Youngmen.....i aqui tneiu uns links per poder-la lelgir online....a onemanga tenen fins el cpaitol 8 ----> http://www.onemanga.com/Saint_Young_Men/

i a submanga en castellà tenne fins el capitol 6 ----> http://submanga.com/Saint_Young_Men

I aqui la imatge de Jesus amb una samarreta d'Steel Ball Run:
Imatge
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: koroki » 21 set. 2009 22:17

Double posting ¬¬

Merci pel link.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: MiraiMaki » 22 set. 2009 00:38

koroki ha escrit:Double posting ¬¬

Merci pel link.

Al primer post ja habia postejat el link a submanga en castellà. Tinc instints de dir-te "tros de meló", però aquest títul el té de moment en Jako i molt ben merescut.
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 22 set. 2009 10:36

MiraiMaki ha escrit:
koroki ha escrit:Double posting ¬¬

Merci pel link.

Al primer post ja habia postejat el link a submanga en castellà. Tinc instints de dir-te "tros de meló", però aquest títul el té de moment en Jako i molt ben merescut.

és que els links amagats en paraules costen de veure Maki XD.......llavors la gent em mira malament quan subrallo parules i links....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants