Em presento:

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Shiki Misaki » 25 maig 2010 23:46

@neodark: Ens coneixem? Ara mateix com a neodark no em ve ningú al cap, així que no sabria dir si t'odio o no. Si em dius per quin nom et conec, potser et podré dir si se qui ets i si realment t'odio o no.

@Airún: Com ja he dit, no se si realment el conec o no xD.

@hachi_90: Bé, no em considero pas molt bona jugant a l'Smash jo. I sento haver estat aquests dies en silenci, però es que he estat molt ocupada i no he tingut temps per a navegar per Internet. I els pocs cops que m'he pogut connectar al messenger, no t'hi he vist, a veure si coincidim de connectar-nos alhora algun dia xD.
Shiki Misaki
Li agrada el Manganime

Entrades: 32
Membre des de: 06 maig 2010 17:01
Ubicació: Shibuya

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2010 10:55

Em pensava que us coneixeu ò.oU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2010 14:11

Potser t'has equivocat de persona neo xDDD

Shiki Misaki ha escrit:@hachi_90: Bé, no em considero pas molt bona jugant a l'Smash jo. I sento haver estat aquests dies en silenci, però es que he estat molt ocupada i no he tingut temps per a navegar per Internet. I els pocs cops que m'he pogut connectar al messenger, no t'hi he vist, a veure si coincidim de connectar-nos alhora algun dia xD.

Tranquila, viam si coincidim doncs, tot i que últimament encara em conectaré menys, ja que estic d'exàmens finals.
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Shiki Misaki » 26 maig 2010 21:42

@koroki: Potser si que ens coneixem però per un altre nom, i per això no el reconec. A vegades passa.

@hachi_90: Doncs mira per on, ja hem coincidit.
Shiki Misaki
Li agrada el Manganime

Entrades: 32
Membre des de: 06 maig 2010 17:01
Ubicació: Shibuya

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2010 22:35

Shiki Misaki ha escrit:
@hachi_90: Doncs mira per on, ja hem coincidit.

Quines casualitats xD

Home crec que si el coneguesisi sabries que es ell. A vegades es una persona molt odiada.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2010 22:40

koroki ha escrit:
Shiki Misaki ha escrit:@hachi_90: Doncs mira per on, ja hem coincidit.

Quines casualitats xD

Jjajaj siii, m'ha agradat parlar amb tu <3

Pobre neo, la gent l'odia, amb lo maco que es xDDDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Sanse » 31 maig 2010 00:53

Bé, la veritat es que ja ho sabeu pràcticament tots, però igualment ho diré: Sí, jo sóc la Irene. M'agradaria disculpar-me, la veritat és que fer-me passar per una altra persona ha estat una de les coses més idiotes que he fet en la meva vida. I no se exactament perquè ho he fet.

Ara mateix, em sento realment estúpid, i no tinc cap excusa per haver-vos enganyat així. L'únic que us puc dir, és que la meva intenció no ha estat en cap moment riure'm de vosaltres.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: neodark » 31 maig 2010 10:22

Gracies per disculpar-te.
Si realment no se quin era la teva intenció Peró ho he trobat una mica pèrdua de temps.
Nomes dir-te que pots utilitzar l'usuari Sanse sempre que vulguis aixi que no cal fer servir altres usuaris.
Des de aula manga t'animem a que participis en les nostres activitats i tu passis be amb la gent de l'organització.

Atentament

Neo
neodark
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2010 10:25

Wo.

Interesant text Neo.

Per la meva banda, no em sento ofes sino extranyat del comportament xD Feia força que sabiem que eres tu, pero no sabiem el motiu i per aixo esperavem a veure que passava.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Hachi » 31 maig 2010 10:31

neodark ha escrit:Gracies per disculpar-te.
Si realment no se quin era la teva intenció Peró ho he trobat una mica pèrdua de temps.
Nomes dir-te que pots utilitzar l'usuari Sanse sempre que vulguis aixi que no cal fer servir altres usuaris.
Des de aula manga t'animem a que participis en les nostres activitats i tu passis be amb la gent de l'organització.

Atentament

Neo

Opino el mateix que en sergi, lol neo message.

Referent al teu post sanse, si realment ho sabiem tots i com han dit abans esperavem a veure que passava ja que era una situació molt lol (al menys per mi xD)

Però bueno, al menys has acceptat el teu error i t'has disculpat.
Com ha dit en neo, tambe t'animo a que vinguis a les nostres activitats i que comentis amb l'usuari sanse, que no fa falta que facis servir altres usuaris.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Sanse » 01 juny 2010 23:28

Bé, doncs que dir? Només diré que us estic molt agraït per la vostra comprensió^^. Sobretot a en Neo, amb qui crec que potser m'he portat de forma injusta (però això ja és entre ell i jo)
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Alice » 02 juny 2010 00:58

Bueno doncs aqui acaba la Shiki Misaki... M'alegro que tot hagi acabat bé.
Imatge
Alice
Membre HIPERACTIU

Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant