Els gossos grans son lo millor (L), m'encanten els teus gossos Time !
I el meu gos es super cariños, mentre no t'aporpis a ell mentre esta sentat al sofa ù.u
hachi_90 ha escrit:Time Master: Mola molt el vídeo de la teva gossa *__*
koroki ha escrit:Els gossos grans son lo millor (L), m'encanten els teus gossos Time !
I el meu gos es super cariños, mentre no t'aporpis a ell mentre esta sentat al sofa ù.u
hachi_90 ha escrit:Tranquil, aquí parles amb la noia que pot recordar 3 somnis xD, i també té somnis molt raros xDDD
Nah, el gos del Koroki sempre borda agressivament i fa por, a mi normalment per això els gossos no em fan por.
Els gossos m'agraden molt, però I love CATS!
hachi_90 ha escrit:Tranquil, aquí parles amb la noia que pot recordar 3 somnis xD, i també té somnis molt raros xDDD
Nah, el gos del Koroki sempre borda agressivament i fa por, a mi normalment per això els gossos no em fan por.
Sanse ha escrit:Doncs a mi m'agraden els ornitorincs.
koroki ha escrit:Els gossos soj més tontos i fan més gracia !
KonataRiddle ha escrit:koroki ha escrit:Els gossos soj més tontos i fan més gracia !
En Mousse es tontissim i es un gat i es molt gracios
Time Master ha escrit:hachi_90 ha escrit:Tranquil, aquí parles amb la noia que pot recordar 3 somnis xD, i també té somnis molt raros xDDD
JAjaja.. jo et dic una cosa, si he sommiat això crec que és culpa vostra. Mai sommio amb conills i no acostumo a sommiar amb gossos. El que em sorprèn és no haver sommiat amb un gat XD
Lo de bordar agressivament és el que també feia la meva gossa. Em sembla que s'haguessin caigut bé.Sanse ha escrit:Doncs a mi m'agraden els ornitorincs.
lol? Maco, maco, no és l'ornitorrinc, però cada un.... xD
koroki ha escrit:Els gossos soj més tontos i fan més gracia !
Time Master ha escrit:KonataRiddle ha escrit:koroki ha escrit:Els gossos soj més tontos i fan més gracia !
Bé, en aquest cas perquè deu haver après de la mestressa, però generalment....
*és broma, és broma, és broma!!*
Time Master ha escrit:KonataRiddle ha escrit:koroki ha escrit:Els gossos soj més tontos i fan més gracia !
Bé, en aquest cas perquè deu haver après de la mestressa, però generalment....
*és broma, és broma, és broma!!*
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant