Xose ha escrit:A més, és impossible sintetitzar tot el llibre en 2 hores (i mitja) de pel·lícula... i això que quasi tots els detalls del llibre són importants...
Has vist ja que és la prim la que porta lu del sinsajo i no la amiga de les maduixes?

Xose ha escrit:A més, és impossible sintetitzar tot el llibre en 2 hores (i mitja) de pel·lícula... i això que quasi tots els detalls del llibre són importants...
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:A més, és impossible sintetitzar tot el llibre en 2 hores (i mitja) de pel·lícula... i això que quasi tots els detalls del llibre són importants...
Has vist ja que és la prim la que porta lu del sinsajo i no la amiga de les maduixes?
Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:A més, és impossible sintetitzar tot el llibre en 2 hores (i mitja) de pel·lícula... i això que quasi tots els detalls del llibre són importants...
Ostres, en això no m'hi he fixat...
Però la Prim no era pelroja com la Katniss? Això m'ha trastocat...
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:A més, és impossible sintetitzar tot el llibre en 2 hores (i mitja) de pel·lícula... i això que quasi tots els detalls del llibre són importants...
Ostres, en això no m'hi he fixat...
Però la Prim no era pelroja com la Katniss? Això m'ha trastocat...
Nops O_O La Prim era rossa com la seva mare que venia del lloc aquell dels metges, i la Katniss és com el seu pare i en Gale, cabell negre i ulls grissos.
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:Si, lapsus XD
P.D: Es nota que estic a classe aborrit? XD
Tranquil, és normal xD
A classe? ò.o Que bé que vius, jo a classe si m'aborreixo nomès puc mirar cap a l'horitzo...
Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:Si, lapsus XD
P.D: Es nota que estic a classe aborrit? XD
Tranquil, és normal xD
A classe? ò.o Que bé que vius, jo a classe si m'aborreixo nomès puc mirar cap a l'horitzo...
Apunta't al xat, almenys serà més entretingut XD
Darko ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Aniool ha escrit:vull la peli jaaaa
Hem de ser forts Aniool!
Voleu dir que un cop la veieu no la criticareu fins a deixar la versió de la pelicula pels terres?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants