Kimy ha escrit:Yo estoy por la biblio, si te parece bien a la 1 voy a las butacas y ya nos vemos ahi
Yo también estoy por la biblio

Ok pues

Kimy ha escrit:Yo estoy por la biblio, si te parece bien a la 1 voy a las butacas y ya nos vemos ahi
overclock ha escrit:A dinar avui impossible, aviam si arribo a la projecció almenys!
KonataRiddle ha escrit::facepalm: Llevo pateando durante todo el rato que llevo aquí lo que pensaba que era la pata de la mesa. Es la pierna del chico de delante.
Aniool ha escrit:KonataRiddle ha escrit::facepalm: Llevo pateando durante todo el rato que llevo aquí lo que pensaba que era la pata de la mesa. Es la pierna del chico de delante.
veus com ets crueel!
pobre noi..
KonataRiddle ha escrit:overclock ha escrit:A dinar avui impossible, aviam si arribo a la projecció almenys!
Mes et val
Aniool ha escrit:si no recordo malament es la seguent..
KonataRiddle ha escrit::noemfotis:Joooo...
Sip és la següent com diu l'Aniool.
overclock ha escrit:Aniool ha escrit:si no recordo malament es la seguent..
Thanks!KonataRiddle ha escrit::noemfotis:Joooo...
I com ha annat aquesta, us ha molat? Gaire gent?
overclock ha escrit:Aniool ha escrit:si no recordo malament es la seguent..
Thanks!KonataRiddle ha escrit::noemfotis:Joooo...
I com ha annat aquesta, us ha molat? Gaire gent?
KonataRiddle ha escrit:Pues ha anat re bé, encara que la peli era mooooooooooooooooolt llarga i m'ha entrat una soneta...
No gaire... Seriem uns 10 com a molt ù.u, però quins 10!
PD: Sanse, m'ho preguntava a mi
overclock ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Pues ha anat re bé, encara que la peli era mooooooooooooooooolt llarga i m'ha entrat una soneta...
No gaire... Seriem uns 10 com a molt ù.u, però quins 10!
PD: Sanse, m'ho preguntava a mi
Doncs a veure si la localitzo i la puc mirar un dia d'aquests, ja em sap greu no haver-me perdut l'activitat.
Que ereu, els VIPs d'Aula Manga? jeje
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant