Hario ha escrit:quentin ha escrit:Mirai Nikki: Dolentisima
Mobile Suit Gundam
Me caes bien.
Hi ha gent per tot.
Hario ha escrit:quentin ha escrit:Mirai Nikki: Dolentisima
Mobile Suit Gundam
Me caes bien.
Kimy ha escrit:Mirai Nikki a mi em va semblar força bona, ja només per la noia (Yuno, no?) val la pena mirar-la. Això si, jo vaig llegir el manga, l'anime va quedar-se abandonat al cap. 6 o així.
Kimy ha escrit:Mirai Nikki a mi em va semblar força bona, ja només per la noia (Yuno, no?) val la pena mirar-la. Això si, jo vaig llegir el manga, l'anime va quedar-se abandonat al cap. 6 o així.
._.quentin ha escrit:Ho sento, pot ser us agrada molt Mirai però jo trobo que es molt, MOLT dolenta.
Quin es el argument? En principi era una lluita per arribar a ser deu, però de això em vist poc. Fins a l'ultim episodio ha sigut només VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA AUU UNA NOIA MOLT BOJA PERÒ QUE SEMBLA MOLT CUTE I TÉ ATACS PSICÒTICS VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA.
A mi m'agrada quan la violència té alguna justificació, però a Mirai Nikki no n'hi ha cap. Els personatges no tenen cap profunditat, i per això han de fer això de HEY WE ARE SO FREAKING CRAZY LOOK AT US perquè no tenen cap altre atractiu. Es com els personatges de Death Note, no tenen cap personalitat. O els de Nichijou, que havien de cridar cada cinc segons perquè la gent s'adonés que acabaven de fer un acudit.
koroki ha escrit:LOL que friki o.o
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants