Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 04 gen. 2012 10:46

Hario ha escrit:
quentin ha escrit:Mirai Nikki: Dolentisima
Mobile Suit Gundam

Me caes bien. :wink:

Hi ha gent per tot.
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Darko » 04 gen. 2012 13:59

No si... encara aconseguireu que acabi seguint mirant Mirai Nikki..xD
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Kimy » 04 gen. 2012 14:48

Mirai Nikki a mi em va semblar força bona, ja només per la noia (Yuno, no?) val la pena mirar-la. Això si, jo vaig llegir el manga, l'anime va quedar-se abandonat al cap. 6 o així.
Kimy
OtaKing

Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

EntradaAutor: Konata » 04 gen. 2012 15:01

Kimy ha escrit:Mirai Nikki a mi em va semblar força bona, ja només per la noia (Yuno, no?) val la pena mirar-la. Això si, jo vaig llegir el manga, l'anime va quedar-se abandonat al cap. 6 o així.

:kawai_oi: :kawai_oi: Yuno, Yuno(En Yu... Yu.. Yuuuuki~ fot pena xD)! Doncs a mi si m'agrada, no és una gran serie que et fara reflexionar ni poyes d'aquestes pero és mooolt entretinguda i l'opening és genial *__*. Al menys la trobo bastant mes bona que Guilty Crown :va: Que cada capi és pitjor...
Imatge
º^º"
Konata
OtaKing

Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

EntradaAutor: Hachi » 04 gen. 2012 15:09

A mi Mirai Nikki em sembla una bona sèrie, i com diu la Kona l'opening és genial. I sí que el protagonista és horrible, però crec que és part de la gràcia de la sèrie.

Kimy, l'anime encara no està acabat, ara per ara van pel capítol 12, i els nous capítols surten els diumenges a la nit.

En koroki s'ha llegit alguns capítols del manga i m'ha dit que són molt semblants als de l'anime, clar, que l'anime encara no s'ha acabat i ens hem d'esperar.

Darko, val la pena mirar-lo.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2012 15:51

Kimy ha escrit:Mirai Nikki a mi em va semblar força bona, ja només per la noia (Yuno, no?) val la pena mirar-la. Això si, jo vaig llegir el manga, l'anime va quedar-se abandonat al cap. 6 o així.

Jo estic seguint el manga i el trobo força semblant. Crec que en aquest cas val la pena veure el anime.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hario » 04 gen. 2012 19:01

La serie es entretenida a ratos y técnicamente es bastante buena, eso es innegable. Pero para que una serie me guste o considere que es buena hace falta algo más que un plot twist constante y una yandere psicópata.
Hario
Mangaddicte

Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

EntradaAutor: Hachi » 04 gen. 2012 19:11

No dic que no, però això que dius tu a dir que la sèrie és dolentíssima és molt diferent, per això hem entrat a dir que la sèrie és bastant bona.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2012 21:16

Exactament. Una cosa es que no sigui una serie brutal i l'altre que sigui dolentissima.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: quentin » 08 gen. 2012 02:51

Ho sento, pot ser us agrada molt Mirai però jo trobo que es molt, MOLT dolenta.

Quin es el argument? En principi era una lluita per arribar a ser deu, però de això em vist poc. Fins a l'ultim episodio ha sigut només VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA AUU UNA NOIA MOLT BOJA PERÒ QUE SEMBLA MOLT CUTE I TÉ ATACS PSICÒTICS VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA.

A mi m'agrada quan la violència té alguna justificació, però a Mirai Nikki no n'hi ha cap. Els personatges no tenen cap profunditat, i per això han de fer això de HEY WE ARE SO FREAKING CRAZY LOOK AT US perquè no tenen cap altre atractiu. Es com els personatges de Death Note, no tenen cap personalitat. O els de Nichijou, que havien de cridar cada cinc segons perquè la gent s'adonés que acabaven de fer un acudit.
Imatge
quentin
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2012 11:26

Crec que tu i jo tenim un sentit de la personalitat diferent... xD

Tothom ja sap el que penso de Mirai Nikki.

I sobre Death note, em sap greu, els personatges sí tenen personalitat.

En fi, tothom que pensi el que vulgui xD

PD: Per cert Quentin, tan criticar sèries, jo a tu et critico que és una falta d'educació no presentar-se a un fòrum, cosa que tu no has fet, i has entrat criticant sèries.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2012 13:28

quentin ha escrit:Ho sento, pot ser us agrada molt Mirai però jo trobo que es molt, MOLT dolenta.

Quin es el argument? En principi era una lluita per arribar a ser deu, però de això em vist poc. Fins a l'ultim episodio ha sigut només VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA AUU UNA NOIA MOLT BOJA PERÒ QUE SEMBLA MOLT CUTE I TÉ ATACS PSICÒTICS VIOLÈNCIA VIOLÈNCIA.

A mi m'agrada quan la violència té alguna justificació, però a Mirai Nikki no n'hi ha cap. Els personatges no tenen cap profunditat, i per això han de fer això de HEY WE ARE SO FREAKING CRAZY LOOK AT US perquè no tenen cap altre atractiu. Es com els personatges de Death Note, no tenen cap personalitat. O els de Nichijou, que havien de cridar cada cinc segons perquè la gent s'adonés que acabaven de fer un acudit.
._.

Els personatges de Death Note sense personalitat xD ? Clar xD No la tenen marcada, no. I plans tampoc son precisament.

Mirai Nikki té argument. Sino el saps veure, es un altre cosa. Bàsicament perquè violència hi ha, pero no massa extrema. Excepte la saga del temple, poca cosa pots veure que no vegis en una altre serie. Esta clar que no t'agraden aquestes coses. Aixo no fa la serie dolenta, simplement no t'agrada.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Yui-chan » 08 gen. 2012 20:34

No se si algu les esta seguint pero... ara mateix estic seguint:

Persona 4: The Animation
Phi Brain Kami no Puzzle
Mashiroiro Symphony: The color of the lovers
R-15
SekaiIchi Hatsukoi season 2
Chibi Devi!
Black Cat
High School DxD (ha sortit avui >.<)

Aquestes son les que segueixu regularment :)
Imatge
Yui-chan
Nekogirl

Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2012 20:40

LOL que friki o.o
Imatge
koroki
aulamanga no kami