hachi_90 ha escrit:S'ha escapat el Nil (el fill del Trasto)
NOOOOOOOOOOOOO O___________O!!!!!! Quant fa l'heu de trobar TT_TT!!! El gat gordo!!! Era el millor DDDD:

hachi_90 ha escrit:S'ha escapat el Nil (el fill del Trasto)
hachi_90 ha escrit:Jaaa... T_T
La meva àvia estava obsessionada a portar-lo a casa dels meus tius (a caldes una urbanització), que les reixes són molt fàcil de saltar i mira... La setmana passada ja es va escapar a la nit però només pel pati, però aquest cop es va escapar a la nit i no el troben ><
I no li diguis a la meva àvia no te'l emportis...
hachi_90 ha escrit:No l'havies vist Darko??? Que raro ><
Nose, és que és un gat que no està acostumat a pati ni a res, i fora de casa, està tot ple de cases i si no ha sortit mai es pot perdre, el poden robar, el pot menjar un gos...
Darko ha escrit:Ala, doncs jo mai havia vist aquest gat DDD: El gats son llestos u.u a veure si torna
koroki ha escrit:Darko ha escrit:Ala, doncs jo mai havia vist aquest gat DDD: El gats son llestos u.u a veure si torna
Amb lo gordo qe esta es dificil no veure'l.
hachi_90 ha escrit:No l'havies vist Darko??? Que raro ><
Nose, és que és un gat que no està acostumat a pati ni a res, i fora de casa, està tot ple de cases i si no ha sortit mai es pot perdre, el poden robar, el pot menjar un gos...
hachi_90 ha escrit:Nose... Hi ha gossos que són uns rabiosos i se'l podrien menjar... El gos dels meus tius mata i/o es menja qualsevol gat que es trobi que no sigui el de casa, fins i tot es menja els gats petits dels gates que crien ><
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants