Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: quentin » 12 gen. 2012 14:55

Kimy ha escrit:El manga de Bokurano és molt recomanable, llavors?
Si no és gaire llarg aquest divendres el descarrego, a veure que tal.

Sí, tant o més que la sèrie animada. Li dediquen més temps als personatges, al anime els primers personatges tenen potser només un episodi cadascú, al manga com que anava més lent, tens potser quatre o cinc capítols per noi (o noia).
Ah i el final del manga es una mica diferent que el final del manga, però tots dos molen molt.
Imatge
quentin
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

EntradaAutor: Darko » 13 gen. 2012 01:50

Però, heu llegit els spoilers? o_O ho deia ben clar que eren spoilers :facepalm:

Ja diré què tal bokurano, de moment encara no he arribat a la meitat, és cert que potser les histories dels personatges podrien extendre's una mica més, però no estan malament trobo. Em pensava que les histories em podrien arribar a resultar pesades, però de moment no en tinc cap queixa de cap u.u
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: quentin » 13 gen. 2012 02:27

Darko ha escrit:Però, heu llegit els spoilers? o_O ho deia ben clar que eren spoilers

A que ho has llegit? I mira que ho deia ben clar...spoiler!
Imatge
quentin
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

EntradaAutor: Midgar Wolf » 13 gen. 2012 07:47

Ja he acabat la segona temporada de Kaiji, la part del pachinko es fa tan llarga que casi es insoportable, pero suposo que el balanç d'aquesta segona temporada al final es bo.

La següent que em toca veure es Mashiro-iro Symphony
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

EntradaAutor: koroki » 13 gen. 2012 18:35

Midgar Wolf ha escrit:Ja he acabat la segona temporada de Kaiji, la part del pachinko es fa tan llarga que casi es insoportable, pero suposo que el balanç d'aquesta segona temporada al final es bo.

Una resenya "negativa" de Kaiji. Aviat apareixera en Darko a veure que diu xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 13 gen. 2012 20:28

Midgar Wolf ha escrit:Ja he acabat la segona temporada de Kaiji, la part del pachinko es fa tan llarga que casi es insoportable, pero suposo que el balanç d'aquesta segona temporada al final es bo.

La part del pachinko és llarga sí, i es pot fer una mica eterna..xD, però a mi no se'm va fer insoportable, i això que anava seguint-la mentre l'emetien, a un capitul per setmana -_- No obstant, en general, em va agradar U.u

koroki ha escrit:Una resenya "negativa" de Kaiji. Aviat apareixera en Darko a veure que diu xD

Però si és positiva, mira mira:
Midgar Wolf ha escrit:el balanç d'aquesta segona temporada al final es bo.
Darko
OtaKing

EntradaAutor: Midgar Wolf » 13 gen. 2012 21:29

Es positiva en general. Es va fer pesat suposo perque vaig veure els episodis seguits i clar, era tota la estona el mateix i mentres que la primera temporada eran varios jocs, en la segona basicament es centraven amb el pachinko.

Segons he vist la següent temporada, si es fa, anirà sobre el mahjong (el manga va així), serà molt més interessant.
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

EntradaAutor: Darko » 13 gen. 2012 22:13

Midgar Wolf ha escrit:Es positiva en general. Es va fer pesat suposo perque vaig veure els episodis seguits i clar, era tota la estona el mateix i mentres que la primera temporada eran varios jocs, en la segona basicament es centraven amb el pachinko.

Segons he vist la següent temporada, si es fa, anirà sobre el mahjong (el manga va així), serà molt més interessant.

Podria ser que jo ho notés menys al veure-ho tan poc seguit, algun dia vull tornar a mirar la 2na temporada de forma més seguida.

No sé jo si serà molt més interessant..xD si saps jugar-hi potser sí, però si no...xD
Si t'interessa, l'autor de Kaiji ja té un manga sobre mahjong (Akagi), el qual té anime. El vaig començar a mirar fa un temps, però sem va fer molt dur al no tenir ni idea de mahjong, i el vaig deixar als dos capitols -.-U
Darko
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 13 gen. 2012 22:13

Pero Darko tu la vens com que es deu i en Migdar_wolf nomes ha dit que té un balanç bo xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Hario » 14 gen. 2012 01:23

Por fin he comenzado a ver Kaze no Shoujo Emily, lo tenía en mi enorme lista de animes que tengo por ver. Ha empezado mejor de lo que me esperaba, y la protagonista Emily Byrd Starr me ha parecido entrañable, incluso puede que me entre la vena y me lea las novelas Emily of New Moon, Emily Climbs y Emily’s Quest... :grin:
Hario
Mangaddicte

Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

EntradaAutor: Midgar Wolf » 14 gen. 2012 04:45

Ja vaig veure un anime que es deia saki sobre mahjong, costa d'entendre pero acabes sabent veure com funcionen les partides.
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

EntradaAutor: Darko » 14 gen. 2012 15:01

koroki ha escrit:Pero Darko tu la vens com que es deu i en Migdar_wolf nomes ha dit que té un balanç bo xD

Marketing :mhocrec: però és bona xD

Midgar Wolf ha escrit:Ja vaig veure un anime que es deia saki sobre mahjong, costa d'entendre pero acabes sabent veure com funcionen les partides.

Doncs intentaré mirar un dia Saki, a veure si em va millor que amb Akagi xD i permet que després vegi Akagi sense dormir ò.ó
Darko
OtaKing

EntradaAutor: Midgar Wolf » 16 gen. 2012 10:06

Hanasaku Hiroha vista, dintre del seu génere està molt bé, sense excesos, ni molt cómica ni molt dramática, es fa molt agradable de veure.

Hagamos bonboru juntos!
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

EntradaAutor: koroki » 16 gen. 2012 11:25

Bona descripció de Hanasaku !

Jo diria que es entranyable.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Hachi » 16 gen. 2012 14:39

Midgar Wolf ha escrit:Hanasaku Hiroha vista, dintre del seu génere està molt bé, sense excesos, ni molt cómica ni molt dramática, es fa molt agradable de veure.

Hagamos bonboru juntos!

Has vist hansaku iroha :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants