cyce ha escrit:Kimy ha escrit:Que quan estas jugant a un mmorpg diguin que juguen malament per que tenen lag... quan tots sabem que el que pasa es que no tenen mans u.u
prova de jugar a algo amb +100 ms de latencia i m'ho expliques , si estas acostumat a jugar amb una latencia molt baixa a la minima que puja flipes
Kimy ha escrit:cyce ha escrit:Kimy ha escrit:Que quan estas jugant a un mmorpg diguin que juguen malament per que tenen lag... quan tots sabem que el que pasa es que no tenen mans u.u
prova de jugar a algo amb +100 ms de latencia i m'ho expliques , si estas acostumat a jugar amb una latencia molt baixa a la minima que puja flipes
Al wow m'ha tocat anar a raid amb molta latencia, he arrivat a 380ms i caigudes del joc continuament, però el que faig és deixar que un altre de la guild entri en lloc meu, per a que els meus companys no perdin temps per a qipes absurds.
Ho deia més per a la gent que sempre s'excusa amb el lag. u.u
cyce ha escrit:Kimy ha escrit:Que quan estas jugant a un mmorpg diguin que juguen malament per que tenen lag... quan tots sabem que el que pasa es que no tenen mans u.u
Time Master ha escrit:A mi el que em molesta més és que em diguin "no ets molt gran per jugar i per veure dibuixos?" i després quan fico un anime gore o un joc amb tocs violents em diguin "però què fas mirant aquestes coses tant bèsties?" (fets reals)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants