Hachi ha escrit:koroki ha escrit:Petri Noti i nets -.-
+10
No la caca de programa que han posat ara de la casa de hippis raros
home rius força xD tot i que la unica que val la pena es la nena bruixeta :P
Hachi ha escrit:koroki ha escrit:Petri Noti i nets -.-
+10
No la caca de programa que han posat ara de la casa de hippis raros
koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD
Basicament.Konata ha escrit:koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD
Drogues.
koroki ha escrit:Basicament.Konata ha escrit:koroki ha escrit:Prefereixo molt més donar-lis un mon d'ilusions i coses xD
Drogues.
AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD
Aniool ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD
diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)
AnimeGirl ha escrit:Aniool ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD
diuen que paguen.. però jo mai els he vist pagar i sempre els hi té que venir a reclamar el lloguer (cosa que nose com el guanyen si es pasen el dia a casa)
Jo els he vist pagar... i si va a reclamalsi es pqe cada cop que entra a la casa intenta trobar un motiu per fotre'ls fora T_T però.. te un petit dilema :S està enamorat de l'Alex xD
Hachi ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Aniool ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Els de la familia son uns bons inquilins paguen cada mes el seu lluguer no son ocupes >_< el que es un mal exemple es el propietari que es un especulador... rectificu.... intent d'especulador xD
Jo els he vist pagar... i si va a reclamalsi es pqe cada cop que entra a la casa intenta trobar un motiu per fotre'ls fora T_T però.. te un petit dilema :S està enamorat de l'Alex xD
Nose, és una mica trist que s'inculqui de ben petits als nens la idea de que els poden fer fora de casa. Tant si paguen el lloguer com no... I si no el paguen, encara pitjor.
Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.
Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.
Hachi ha escrit:Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.
Normalment si el l'arrendatari no paga, el propietari anirà al jutjat i qui el farà fora és el jutjat no ell xD
AnimeGirl ha escrit:Sanse ha escrit:No se, jo trobo pitjor el fet de que s'inculqui la idea de que els llogaters són éssers malvats i sense escrúpols. Penseu que els llogaters també tenen fills.
Jajajajaja,,, pot ser :P
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants