Fesolet ha escrit:Buscar parking a la univeristat, no trobar-ne i veure que hi ha gent simpàtica (per no dir paraules malsonants com fillassos de puta) que aparquen sobre la línia, ocupant 2 llocs
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:rutra_brea ha escrit:Jo ODIO que la gent parli malament de tu quan no hi ets.![]()
trobu que si tens algu a dir, millor dir-ho a la cara
Tota la rao jo tmb ho odio sisisi....
El problema es que dir-ho a la cara porta moltes baralles
Pelearse a veces es divertido, sobretodo si no aguantas a alguien.
AnimeGirl ha escrit:Fesolet ha escrit:Buscar parking a la univeristat, no trobar-ne i veure que hi ha gent simpàtica (per no dir paraules malsonants com fillassos de puta) que aparquen sobre la línia, ocupant 2 llocs
Jajaja... pero Fesolet sempre hi ha el tipic que fins que no el dexa quasi perfecte no para de maniobrar
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:rutra_brea ha escrit:Jo ODIO que la gent parli malament de tu quan no hi ets.![]()
No te quito la razonla tienes pero... si tienes un temperamento no muy bueno para aguantar segun que cosas... acaban las cosas muuuuuuuuuuy mal
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Fesolet ha escrit:Buscar parking a la univeristat, no trobar-ne i veure que hi ha gent simpàtica (per no dir paraules malsonants com fillassos de puta) que aparquen sobre la línia, ocupant 2 llocs
Jajaja... pero Fesolet sempre hi ha el tipic que fins que no el dexa quasi perfecte no para de maniobrar
No te quito la razonla tienes pero... si tienes un temperamento no muy bueno para aguantar segun que cosas... acaban las cosas muuuuuuuuuuy mal
Acaban muy mal para el otro, yo me quedo muy tranquila xDD
Hachi ha escrit:La gent quan condueix està comprovant que es torna egoista i boja en molts dels casos xDDD
Xose ha escrit:Hachi ha escrit:La gent quan condueix està comprovant que es torna egoista i boja en molts dels casos xDDD
No ho diràs pas per mi?
koroki ha escrit:Xose ha escrit:Hachi ha escrit:La gent quan condueix està comprovant que es torna egoista i boja en molts dels casos xDDD
No ho diràs pas per mi?
Esta clar que si, perque tothom sap que el millor conductor de la sala es en Sanse!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fesolet ha escrit:Buscar parking a la univeristat, no trobar-ne i veure que hi ha gent simpàtica (per no dir paraules malsonants com fillassos de puta) que aparquen sobre la línia, ocupant 2 llocs
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants