[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jr6KB5kET3o[/youtube]
Pd: pk no es pot morir el tiu del parche mai?
Takiko ha escrit:Però ja he perdut el fil de la sèrie... Igual que m'ha passat amb House, Smallville...
Darko ha escrit:Takiko ha escrit:Però ja he perdut el fil de la sèrie... Igual que m'ha passat amb House, Smallville...
El fil de House no es pas massa llarg per perdre'l ù.u
Jako-kun ha escrit:Darko ha escrit:Takiko ha escrit:Però ja he perdut el fil de la sèrie... Igual que m'ha passat amb House, Smallville...
no es per lo llarg k és sino perk hi ha una mica d'histories personals....rollo els dolor de la cama d'en House k si et peds algun capitol important pos la meitat dels capitols perden la gracia....ù.u
Jako-kun ha escrit:algun k altre hi ha.....xo deixem el tema house i centrem-nos en Lost.....una serie k s'ha de evure....tot i ser bastant llarga...ù.u
Jako-kun ha escrit:Darko ha escrit:Takiko ha escrit:Però ja he perdut el fil de la sèrie... Igual que m'ha passat amb House, Smallville...
no es per lo llarg k és sino perk hi ha una mica d'histories personals....rollo els dolor de la cama d'en House k si et peds algun capitol important pos la meitat dels capitols perden la gracia....ù.u
Takiko ha escrit:x303 ha escrit:
¿Què és això?...xDDD
Jako-kun ha escrit:Takiko ha escrit:x303 ha escrit:
¿Què és això?...xDDD
no ho veus¿?.....un paper esparracat.....XDDDDD
Takiko ha escrit:Jako-kun ha escrit:Takiko ha escrit:x303 ha escrit:
¿Què és això?...xDDD
no ho veus¿?.....un paper esparracat.....XDDDDD
xDDDDDDDDD
Vull dir a part d'això xDDDD
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 9 visitants