em dic Ferran tinc 19 anys i soc un gran fan de l'anime en català, m'encanta anar a veure representacions de dobladors d'anime en català, cantar els openings... Tot un friki! jaja Soc de Girona i ara visc a Barcelona perquè estudio ciències culinàries i gastronòmiques allà!
Els meus animes preferits, els de tota la vida, són Sailor Moon i Inuyasha. Són dos animes que he vist unes 3 vegades cada un i no em canso mai de mirar-los. De fet fa 5 anys vaig aconseguir els audios en català de Sailor Moon i com que no es trobava en lloc per internet la vaig pujar en qualitat DVD pel famos megaupload -jejeje no sé si es pot dir això aquí XD- amb tota aquesta tonteria vaig dessidir obrir un fòrum i li vaig dir Blastilonic: http://animesm.new-forum.net/ en un principi era per parlar sobre Sailor Moon en català, però finalment el vam obrir a més coses, si li voleu donar un cop d'ull ja sabeu ;)

Ara mateix estava passant apunts amb la banda sonora de Sailor Moon jaja, la vaig penjar tota al youtube i ara me la vaig escoltant... però com sempre em distrec i faig altres coses... ^^'
També soc seguidor de clàssics com Sakura, el detectiu conan, Tsubasa, Ojamajo Doremi, Azuki... i molts més!
Aquest any he mirat molts animes, us deixo aquí la llista:
- Soul eater -Brutal-
- Soul eater Not
- Mirai Nikki -Brutal-
- Parasyte -Brutal!!!!!!!!!!!!!!!!!-
- Sword art online
- Tokyo Ghoul
- La magia de Zero
- Sailor Moon Crystal
- Another
- Nº6
- Mayoiga
- Boku dake ga Inai Machi
- Owari No Seraph
- Junjou romantica
- sekaiichi hatsukoi
- Konosuba
- Kono Subarashii
- Kyou Kara Maou
Fa poc em vaig introduir al món del yaoi i com podeu veure n'he vist pocs, els primeres van ser Junjou romantica i sekaiichi hatsukoi (no em van dir massa res...) i per sort Owari no seraph i nº6 em van enamorar, si algú em recomana algun yaoi o anime qualsevol m'encantaria
Amb els del fòrum del Blastilonic fem quedades cada any per anar al Saló del Manga o a la Japan Weekend, m'encantaria fer quedades amb vosaltres també!
Doncs poc més em queda dir per presentar-me, soc un tiu divertit, infantil, toco la guitarra, m'agrada molt la música i la cuina... Espero saber més de vosaltres!