Hola^^

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Darko » 08 nov. 2007 16:58

trust17 ha escrit:
koroki ha escrit:
trust17 ha escrit:
koroki ha escrit:ara ja sabem com ets dius, dintre de 40 segons moriràs,.

fustre xD encara soc viu 8) xDDD soc a clase,es genial aksta asignatura no cardes re xD
Classe a aulainformatica = MSN+FORUM

com jo 8) clase dinformatica = MSN+Minijoc(que significa que as destar aten a que el profe no te vingui corrents a mirar que fas xDDD es força entretingut j que els pcs son lents xD(sort que els canvien aviat que avui man pillat am aulmanga, i li dic: ome estic treballan i miran foros, no e fet res dolent si faig les dos coses...i sa callat :lol: )+treballar xD tot aixo fem o no fem depen xD, mentres el profe no fa re tampoc o mira d'meprenyarnos xD^^

Doncs a partir d'ara has de canviar el minijoc per forum aulamanga xDDD

Benvingut!!!
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: trust17 » 08 nov. 2007 17:09

Taki ha escrit:Jo tinc poques classes a informàtica... u.u I a més normalment es fan allà però no fem casi res amb ordinadors. Si està el profe explicant, tothom escoltant, i jo teclejant com una boja... Crec que se'm nota que no estic per la classe XDDDD

jajajja si que es deu notar una mica si xDDD,si et diu algo,a disimular xDDDDD 8).
sisi ja e canviat el costum de anar a al forum pero sempre que s'estigui quietet el profe>.<, sort que m'assento molt avaaall xDD
:wink:
Imatge
trust17
Japan Fan

Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sanse » 08 nov. 2007 23:57

Taki ha escrit:Jo tinc poques classes a informàtica... u.u I a més normalment es fan allà però no fem casi res amb ordinadors. Si està el profe explicant, tothom escoltant, i jo teclejant com una boja... Crec que se'm nota que no estic per la classe XDDDD

Mmmm, sempre pots dir que la classe t'entusiasma tant que entres en un estat d'excitació que et fa pendre apunts com una posseida. O no.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2007 00:01

Sanse ha escrit:

Mmmm, sempre pots dir que la classe t'entusiasma tant que entres en un estat d'excitació que et fa pendre apunts com una posseida. O no.
O que estas agafant apunts amb l'ordinador ò.o
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 11:53

Mmmmm shi, però... XD No cola, venint de mi.

Això sí, sempre intento agafar un ordinador al fons de tot i fer xorrades (per exemple girar la pantalla i deixar-la 90º cap algun costat, costa un munt després tornar-la a posar normal XDDD)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: trust17 » 09 nov. 2007 22:41

jaajajja a un de la eva clase va fer aixo de girarla i aixo que li vaig dir que no i ell pesat i dic: quan set caigui me regalo¬¬, i si va se li cau i se peta, vaig riure tan jajajajajajaja, pk a mes la taula estava malamen i se li va caure xDDD sort que ja estava feta caldo la pantalla que sino jajajaj aix encara menrecordo i me parteixo la cara que va fer xDD...aix quins records....xD(espero que no et pasi) :lol:
Imatge
trust17
Japan Fan

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 00:01

trust17 ha escrit:jaajajja a un de la eva clase va fer aixo de girarla i aixo que li vaig dir que no i ell pesat i dic: quan set caigui me regalo¬¬, i si va se li cau i se peta, vaig riure tan jajajajajajaja, pk a mes la taula estava malamen i se li va caure xDDD sort que ja estava feta caldo la pantalla que sino jajajaj aix encara menrecordo i me parteixo la cara que va fer xDD...aix quins records....xD(espero que no et pasi) :lol:

LOL.....em sembla k ells es refereixen a manipular el control del monitor fent k la imatge de la pantalla es giri 90º.....perk la gent normal k ho vegi es kedi...WTF¿?....i els exploti el cap perk no ho poden comprendre......XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 10:18

Mmmm sí, no volia dir físicament (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pel teu amic), sinó com diu en Jako ù.u
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2007 13:03

Es molt divertit fe lo del 90º sobretot sinó vols que ningú toqui el pc ò.o

A mi lo que em deixa LOL es que no capin aquesta opció també.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: trust17 » 12 nov. 2007 13:29

quin aburrimen de claseeeT_T_T :lol: , el profe entusiasmat am el seu pc i ale dos hores aixiT_T,per aixo no vinc... xDDD,aviam si porten ja els pcs nous>< am pantalles planes>< que akstes maten><.
:lol:
Imatge
trust17
Japan Fan

EntradaAutor: koroki » 12 nov. 2007 13:44

A ciencies tambe tenim pantalles de tubo del any de la picor.

Es una caca.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 12 nov. 2007 16:16

A Psicologia tenim ordinadors guais amb pantala plana....xo estan capats i ni tan sols e deixen baixar el Macromedia Flash per poder veure vidoes per FireFox.......ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants