jajajaj ho sento pero per antiguitat en Leo em toca a mi...(jejejejejej es broma) pero ja m'agradaria que fos meu

pero bueno....i com t'ha dit la Black Mokona el MEU Leo es dedicarà exclussivament a Stravaganzza , que dicho sea de passo, es un molt bon grup... tot i que el Dani , batacas i ex-de Saratoga, Tambe era el Batakas, s'hagi anat a Skizoo... de concerts...bé s'habia que en novembre tocaven IRON MAIDEN (Arrida ese Eddie!!! L'Eddie va ser el meu sex simbol en la meva dolça juventut jejejeje bé sóc una mica rareta ja que de petita estava enamorada de Freddy Krugger i lo més fort es que la serie em donava por...sóc rarota que voleu...). En cuant el concert crec que es fa el 30 de novembre al Palau Sant Jordi...en principi havia quedat amb una amiga d'aqui de Girona (que no es Heavy) y amb els seus amics de Madrid (que si que ho son) per anar-hi plegats, però els tius (que sempre tan de viatje) no tenen peles i clar la meva amigo no li agrada Iron Maiden. Segon problema no se cuanta pasta costa l'entrada Jako tu ho saps? tercer em fa cosseta anar sola perqè sóc una mica iman per les coses subrealistes i a més no tinc vehicle per tornar a casa...en principi si haguessin vingut els madrileños haguessin passat tota la nit de birras i de baretos BB+ ect... (que per cert mai he anat) a més al ser dijous...tot i que el divendres tinc classes a les 10...bueno ja m'ho h etret del cap...m'ha fotut perque es un dels DEUS del Heavy y perque veure al Harris i al Dickinson en directe deu seu l'ostia!!!!! i volia corejar el "Fear of the dark" o el "number of the best" bé i tantes i tantes bones canços... pero bueno.
De concerts estic una mica desconectada... he anat a poquets basicament per culpa del transport, de les peles o del curro (soc una pringada) pero bueno he pogut ser espectadora de un dels ultims concerts que Saratoga va fer amb la banda original es a dir amb en Dani inclós (L'any passat), he vist a la Mirona (que fruistrant) a Mägo de Oz i vaig entrar per la jeta..bueno anava de corresponsal de la Web de musica en la que colaboro, amb pase de prensa incluits del Progmetal Festival on es donava a coneixer grups novels....que per cert eren bonissims sobre tot uns Brasilenys anomenats "Mindflow" ole el cantat Danilo quina veu i quin carisma!!!... ara només m'arriba de tant en quant alguna maqueta d'algun grup per fer una critica.... jejejje i pensar que podia a ver anat al Viñarock i al Festimad per la cara... pero bé ès el que hi ha. De grups a veure...em va una miketa tots els estils desde Saurom o Blind Guardian fins lo més bestia com Sepultura o Cradle of filth tot i que el Death metal o el doom Metal no son els meus estils preferits...yo diria que més aviat sòc heavy classica: Tierra santa, Edguy, Iron Maiden, Helloween, Pearl Jam, Metallika.... Básicament es això. Ah per cert algun de vosaltres a entrta al bar de Pedret que es diu IRON MAIDEN??? es que... m'agradaría anar...bé vaig anar amb les meves colegues però ens vam quedar a la porta perque es vam adonar que tots els que hi havien a dins es saludaven....una mica en plan secta i clar nosaltres cantariem "como unas almejas" (no ho deia amb doble sentit lo de "almejas" eh!!!
Bé deixo de fotre rotllo y a veure si un dia quedem per fer unes birres okis!!!
Vinga!!!!