Salutacions humans, porteu-me al vostre manga

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Salutacions humans, porteu-me al vostre manga

EntradaAutor: Elfangor » 13 març 2008 22:04

Uhm... mai se m'ha donat bé aixó de presentarme. A veure... soc l'Elfangor(pronunciat ElfanGOR, no ElFANgor, deixem les coses clares des del principi xDDDD), que no ve d'un elf, ni d'un bosc, sino d'un extraterrestre d'una col·lecció de llibres de ciencia-ficció(Animorphs).

Dir que m'agrada el manga es com dir que a la Nami li fan gracia el diners, o que al monstre de les galetes de tant en tant li venen de gust les... bé, les galetes.

Prefereixo el manga per sobre de l'anime, tot i que no faig fastics a aquest últim a no ser que sigui purament "relleno", pero sempre he trobat que en el manga capto millor el "sentiment" que vol expresar l'autor. No tinc una temática preferida, ni un manga que predomini sobre els altres, tot i que ara mateix estic viciadissim a One Piece, Eyeshield 21, D.Gray-Man y, com no, Bleach y Naruto(per aquest ordre :-P), per no parlar de Full Metal Alchemist, Berserk, Hellsing o La espada del inmortal(pero aquests surten cada qui sap quants anys T_T)

També m'agrada el cómic americà, X-men, Spiderman, Rising Stars, etc etc.

En quant a llibres, tinc predilecció per la fantasía heroica(Elfo oscuro, Crónicas de Belgarath y Mallorea, Canción de Hielo y Fuego...), pero també m'agraden en Phillip K. Dick y l'Asimov, per exemple, i alguns de l'Stephen King(que no son tots de por, es curiós xDDD). Per dir noms que sonen, hi ha llibres genials d'autors desconeguts xDDD

Qué més, qué més... pelis? Bueno, tampoc tinc temàtica preferida. Algunes de les que més m'agraden: Braveheart, Dragonheart, La roca, Puente a Terabithia, Escuela de asesinos(Bang, bang, you're dead), Piratas del Caribe, Cadena Perpetua, y paro que m'hi puc passar dies.

M'estis passant, oi? Ja he dit que no se'm donava be aixó de presentarme... bueno, em sembla que ja he dit prou.

Ah, la página me l'ha recomanat... bueno, no sé quin nick deu tenir per aquí(em sembla que m'ho va dir, pero la meva capacitat per retenir noms es ínfima), suposo que ja em veurà i vindrà a saludar xDDDD

Ale, ens veiem.

PD: Aquesta presentació es 90% copy+paste de la que vaig fer en un altre forum, pero es que no tenía ganes de tornar-ho a escriure, considerant que hauria dit el mateix xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 13 març 2008 22:21

Wo wo wo

Una persona intereant nova i noia ^^

Aqui es benvinguda ô.o

Que tu pasis be pel forum i que trobis la persona que t'el va recomenar ô.oU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 14 març 2008 00:02

... no...ia? qué del meu post t'ha fet pensar que era una noia? xDDDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 14 març 2008 02:24

LOL........Koroki you fail...xD

benvingut Elfangor, m'ha agrdaat molt la teva classificaicó de mangas....soc un gran fan de Hellsing i sobretot de BERSERK!!!! :twisted: ......la resta pse pse....i els segueixo de tant en tant.....de fantasia heroica n'he llegit uns kuants al llarg de la meva vida xo no m'hi he viciat exclusivament...XD....en cuant a caligrafia cal dir que m'he llegit bastants de Philip K. Dick....i d'Asimov mai m'hi he acabat de posar....em sap greu......en genral....mu be mu be.....espero k ens coengem aviat en alguna projecció....^^

PD: ets un tio no?.....i sobretot.....kina és la persona k t'ha recomanat?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 14 març 2008 10:46

LOL

pos si, pensava que res una noia, ves a saber perque xDDDD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Airún » 14 març 2008 18:57

benvingutt!! (espero no cagarla en el sexe ara :wink: )

apa doncs aki es el lloc indicat per fer el friki i passart-ho mub i koneixer gent de p.m.

vinga ens veiem per aki

^^
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Sanse » 18 març 2008 20:45

Mmmm, el teu nick em sona molt. Moltissim.

Es possible que tinguis alguna cosa a veure amb la comunitat Wee?

Elfangor ha escrit:Dir que m'agrada el manga es com dir que a la Nami li fan gracia el diners, o que al monstre de les galetes de tant en tant li venen de gust les... bé, les galetes.

es veritat, jo una vegada vaig veure al monstre de les galetes menjant... bé, galetes
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Fakto » 19 març 2008 21:03

i alguns de l'Stephen King(que no son tots de por, es curiós xDDD).

En casa tengo Ojos de Dragon y las 3 primeros tomos de la Torre Oscura ... si, definitivamente no son de miedo :wink:

¡ Bienvenida !
Imatge
Fakto
Li agrada el Manganime

Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Sanse » 19 març 2008 21:47

Fakto ha escrit:¡ Bienvenida !

Que no, que no, que és un home (o això diu éll)
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 19 març 2008 21:58

Mmmmm no t'havia donat la benvinguda XD Quin cap el meu...

Pobret(a), a mi no m'ha donat l'efecte que fos una noia XD

Doncs igual que a tu no se't donen bé les presentacions, a mi no se'm dóna bé contestar-les, així que perdona que no m'extengui més... ^^U
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 19 març 2008 23:21

Sanse ha escrit:Es possible que tinguis alguna cosa a veure amb la comunitat Wee?

Sep, soc un dels peixos mitjans tirant a petits de la comunitat de webcómics xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: koroki » 20 març 2008 10:03

Elfangor ha escrit:
Sanse ha escrit:Es possible que tinguis alguna cosa a veure amb la comunitat Wee?

Sep, soc un dels peixos mitjans tirant a petits de la comunitat de webcómics xDDDD
Jo també soc un peix ò.ó

Això de viure al aigua es un pal -.-U
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 20 març 2008 11:32

jo encara no entenc el significat de la frase de la presentació (el titol del post vaja....ù.u)
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Re: Salutacions humans, porteu-me al vostre manga

EntradaAutor: Elfangor » 20 març 2008 13:51

Elfangor ha escrit:Uhm... mai se m'ha donat bé aixó de presentarme. A veure... soc l'Elfangor, que no ve d'un elf, ni d'un bosc, sino d'un extraterrestre d'una col·lecció de llibres de ciencia-ficció(Animorphs).

al ser un extraterrestre, faig referencia a la típica presentació d'un extraterrestre que arriba a la terra, que normalment diuen allo de "llevadme ante vuestro líder" :-P
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Re: Salutacions humans, porteu-me al vostre manga

EntradaAutor: Jako-kun » 20 març 2008 17:31

Elfangor ha escrit:
Elfangor ha escrit:Uhm... mai se m'ha donat bé aixó de presentarme. A veure... soc l'Elfangor, que no ve d'un elf, ni d'un bosc, sino d'un extraterrestre d'una col·lecció de llibres de ciencia-ficció(Animorphs).

al ser un extraterrestre, faig referencia a la típica presentació d'un extraterrestre que arriba a la terra, que normalment diuen allo de "llevadme ante vuestro líder" :-P

xDDDD....bona akesta!!

d'Animorphs en vaig llegir un o dos llibres kuan era petit....xo no em an apassionar gaire k diguem

PD: en kè es tranforma l'Elfangor, o és un extraterrestre k no es tranforma?....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants