Sembla que al final no ha calgut la meva meravellosa presència :P
P.D: Òbviament, no vaig dir res perquè tenia examen...
Moderador: Junta Administrativa
Xose ha escrit:Sembla que al final no ha calgut la meva meravellosa presència :P
P.D: Òbviament, no vaig dir res perquè tenia examen...
AnimeGirl ha escrit:Avui a sigut genial llastima que he hagut de marxar aviat![]()
M'ho he passat d'allo mes be n///////n
Koroki-sempai, Hachi-sempai, Kona-chan, Kimy-chan, Sanse-kun, Darko-sempai, Ani-kun y isaac-san
Gracies per aquesta tarda >///////////////<
AnimeGirl ha escrit:Avui a sigut genial llastima que he hagut de marxar aviat![]()
Koroki-sempai, Hachi-sempai, Kona-chan, Kimy-chan, Sanse-kun, Darko-sempai, Ani-kun y isaac-san
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Avui a sigut genial llastima que he hagut de marxar aviat![]()
Crec que en Sanse també és sempai xD
A veure si també pots venir als menjars que fem (tot hi que fins que no terminin els examens res t.t)
Darko ha escrit:A mi em pots tractar més de sama ^^
AnimeGirl ha escrit:Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Avui a sigut genial llastima que he hagut de marxar aviat![]()
Crec que en Sanse també és sempai xD
A veure si també pots venir als menjars que fem (tot hi que fins que no terminin els examens res t.t)
No ma semblat mes gran qe jo en Sansepero vale :) Sanse-sempai xD
koroki ha escrit:De fet, en sanse es el 3º vell d'aulamanga despres d'en darko i jo. Tot i que en darko no es tant actiu.
Cap el tema del carnaval.
AnimeGirl ha escrit:Darko ha escrit:A mi em pots tractar més de sama ^^
Darko-sama doncs :)
koroki ha escrit:De fet, en sanse es el 3º vell d'aulamanga despres d'en darko i jo. Tot i que en darko no es tant actiu.
Darko ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Darko ha escrit:A mi em pots tractar més de sama ^^
Darko-sama doncs :)
Per fi el tracte que mereixo u.u Els altres, podeu seguir el seu exemple u.ukoroki ha escrit:De fet, en sanse es el 3º vell d'aulamanga despres d'en darko i jo. Tot i que en darko no es tant actiu.
Ala Koroki! com pots dir que som vells?i pitjor encara, dir que sóc vell DDDD:
Konata ha escrit:Oooois gracies a tuuuuuu :3!!!! Va ser una tarda genial, em van dir sociable i tot WEAAAAA!
Xose ha escrit:Konata ha escrit:Oooois gracies a tuuuuuu :3!!!! Va ser una tarda genial, em van dir sociable i tot WEAAAAA!
No me l'hauria d'haver perdut
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants