Eyeshield 21

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Eyeshield 21

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 20:19

Au va, en Jako té un tema de Jojo's Bizarre Adventure i jo no en tinc un d'Eyeshield 21? XD Això no pot ser... Així que vinga, mans a la obra.

Imatge

Però no us penseu que us escriuré jo la sinopsi (se'm dóna rematadament malament, què voleu que hi faci), així que copypastejo de la wikipedia i avall.

Eyeshield 21 cuenta la historia de un chico llamado Sena Kobayakawa, un joven que no destaca mucho. Muchas veces es maltratado por sus compañeros, pero tiene una gran habilidad en sus piernas, lo que le permite correr a gran velocidad. Después de presentar su examen de admisión, Sena entra a la preparatoria Deimon, junto con su amiga de la infancia Mamori Anezaki. Es en la preparatoria Deimon donde comienza su aventura en el club de futbol americano, donde entra accidentalmente para luego convertirse en eyeshield 21, el hombre con la velocidad de la luz en sus piernas y donde luchara para conseguir el sueño de su equipo: llegar al Chrismas Bowl, el torneo más importante a nivel instituto de Japon.

Bàsicament ve a ser això. O si ho voleu més resumit, com vaig llegir a 4chan (no cal dir a quin apartat): "It's about american football and boys in tight pants". Però cap d'aquestes ressenyes li fa justicia perquè no mencionen en Hiruma ù.u Per mi (vaja, per mi i crec que per la majoria de gent que la llegeix) és el millor personatge d'aquest manga. En realitat, m'agraden un muuuunt de personatges, suposo que és una de les rons que fa que m'agradi tant la serie en sí.

Però al gra.

Que l'heu de llegir, i punt ù.u I Eyeshield 21 es llegeix, no es veu l'anime (per l'amor de déu, qui dibuixava a en Hiruma? I a en Musashi? Qui va decidir els canvis sense sentit que van posar? Qui va decidir acabar-la sense més en un punt ilògic? Que algú m'ho digui perquè quan torni a Japó els assassino personalment...). Per desgràcia o sort, depenent de com es miri i tal, no està llicenciada al nostre país (és dels pocs mangues de la Shonen Jump que hi porten temps però encara no han publicat aquí...). A mi m'encantaria que algú ho fes d'una vegada i tenir-la a la meva estanteria. Què més dóna que passi dels 30 tomos...

Realment aconsegueix sorpendre'm a cada partit. EL futbol americà és més tàctic del que creia, però vaja, tampoc sabia res al repecte. Això fa que es puguin fer uns partits que mantenen l'interès fins al final, sense haver de confiar en el rescurs de "t'ensenyo-la-meva-nova-tènica-ultra-chupi-guay (tot i que, a veure, algo d'això també hi ha XD). A més com ja he dit té uns personatges genials, jo els hi he agafat carinyo a gairebé tots. I el dibuix, oooh... El dibuixant ho fa de conya, sobretot quan ja han passat uns quants tomos. Picats, contrapicats i escorzos, que jo considero de les coses més complicades en el dibuix de figura humana, no suposen cap problema per ell. Fot unes escenes espectaculars.

Si segueixo això es farà tochopost... XD Que m'ha picat per fer-lo perquè després de llegir l'últim capítol que ha sortit m'he emocionat... Joder, que genial ha estat T_T

Com a últim apunt, diré... Jo creia que no m'agradaven les series d'esports, abans de topar-me amb aquesta.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 25 oct. 2008 20:51

Per mi es superior a moltes altes series.
Al principi esta be, pero al llarg de anar avançant, enganxa més i meś.

I el ultim capitol. . . OMG
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 21:05

Magnum de 60 yardes, yepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 21:12

Spoiler del capítol 303 ha escrit:Jo no sóc parcial, no ho puc ser perquè m'encanta en Musashi... Però em sembla genial que tot acabi amb una jugada dels tres fundadors dels Devil Bats, enlloc d'anar al recurd fàcil d'una jugada del prota. A més, vinga, a donar-li valor al Kicker, que no surt gairebé mai i té rellevància també XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 25 oct. 2008 21:20

sips...l'addicció a Eyeshield 21 es exponencial.........comença pse pse....i va començant a animar-se....a part de k les escenes comiques el fan molt lleuger de llegir....lo millor per mi és l'estil de dibuix de l'autor, les cacho escenes freeze k fa juntament amb les perspectives xunguisasimes (me l'imagino recollint datos pel seu manga entre mig dels jugadors de futbol americà en un partit.....XD) i sobretot el carisma de tots els personatges....XD

PD: la diferencia amb el post de Jojo's Bizarre Adventure esk al teu tema d'Eyeshield 21 almenys hi podrà comentar gent k ha llegit el manga..... :(
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 21:27

ostres, quote i lletra negra, que útil.

hola, soc un spoiler ha escrit:Yeeeeeeeh.

Sep, ja era hora que el pobre Musashi tingués una mica de protagonisme, dimonis, que tant de rollo "volem que torni en Musashi" per tenir-lo tot el día assegut xDDDD

També molen molt les escenes "guays". El primer "Kobayakashi Sena, posició: Running Back, númoer: 21" estripant el paper... oh, com mola aquesta escena, tot super ben dibuixat i tal. En canvi a l'anime es super xorra, l'hi foten unes ombres raríssimes i l'hi exageren les faccions, a mí em va semblar lletgíssim.

Pero el millor de tots és en Hiruma i punt Imatge
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 21:32

Va, no et posis trist. Quan Icedlands publiqui el manga de Jojo, segur que es fa més famós aquí... XDDDDDDDDDDD

L'altre dia en Marc em va recordar algunes escenes còmiques que estan molt bé, però és que el manga el vaig començar fa temps i ja no me'n recordava del principi XD Ja que hi sóc, i tot i que no li importa a ningú... Explicaré com vaig conèixer Eyeshield... Tot es remonta a un projecte de partida de rol de Vampiro, en el qual vaig acabar fent-me un personatge Brujah bàsicament perquè era el clan que quedava i perquè em molava la idea d'anar sent un bestia per la vida. Total, que com que em feia mandra dibuixar, i volia una imatge pel meu personatge, vaig entrar a 4chan, a cute male (tot i que no buscava res "cute", però allà hi ha de tot), i allà vaig trobar el desencadenant... Que és una imatge que ara no tinc perquè estic a l'ordinador de casa, però bé... Bàsicament eren en Musashi (tot i que en Musashi té poc de "cute", i molt de "male") i en Hiruma (un fanart, lògicament). I vaig pensar: "Ostia, el noi que esta amb l'elfo aquest (XDDDDD) és just la imatge que buscava ò.o"... I quan va arribar en Sergi em va informar de la procedència de la imatge en sí, i en fi... XD Val a dir que tot això és part de la raó per la qual li tinc carinyo a en Musashi, perquè gràcies a ell vaig descobrir Eyeshield, i perquè continua sent la imatge mental del meu personatge.

I aquesta és l'estúpida història de com vaig descobrir aquest genial manga. Un altre dia us explico la de FullMetal Alchemist... Que és més lol... XD I també més curta, o sigui que imagineu-vos, us ho puc resumir en una frase.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 25 oct. 2008 22:58

Jo li vaig dir a l'andrea, acabara amb un xut, i vaig encertar 8), pero. . . . WOOOOO no em va emocionar ni res el ultim capitol

EYESHIELD21 es deu

Jo vaig començar la serie abans que l'andrea, aixi qie guanyo 8)
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 23:02

Però tu veies l'anime, i això és un fail XD

Spoiler ha escrit:És veritat això que dius, Elfangor, però és que ja se sap com són aquest manga, que després del Touchdown tendeixen més a anar a per el Touchdown un altre cop... XD Les patades per començar les jugades surten poc (menys quan es un onside kick, clar), i poques vegades fan de les seves jugades una patada, dóna la meitat de punts. Pobre Musashi.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 23:25

Jo... no tinc ni idea de com vaig començar. Se que no me'n va parlar ningú, la gran majoria de series en general les he descobert sol xDDDD Pero no sé exactament... ah, sí! Gracies a vago-fansubs. Basicament, era l'única pàgina que coneixia que pujava manga en castellà i en descárrega directa, així que m'hi estava tot el día xDDD(te conya que una pàgina que es diu "vago" actualitzés tan sovint) Gracies a ells vaig descobrir Eyeshield 21 i Hunter x Hunter. I +Anima, pero aquest el tinc abandonat des que ells no van treure res més, l'hauré de buscar... i més coses, suposo, pero no me'n recordo i tenen la pàgina caiguda xDDDD

La vaig començar a llegir... anava a batx, o sigui que mínim cuatre anys... buf, que vell que soc xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Taki » 26 oct. 2008 11:17

A mi és que em fa gràcia quan descobreixo una serie per casualitats com aquesta i després m'acaba agradant tant. Què hauria estat de mi si no hagués trobat aquella imatge...? XD No podria contrarrestar en Jako quan em parlés de Jojo!

Així fa força que la segueixes ô_o Jo no, la veritat. Vaig poder fotre una marató... I ara veig que no m'agrada seguir aquests mangues al dia XD Perquè ara esperar una setmana... Ara... ARA... XD Sabia que ho hauria d'haver deixat just abans d'aquest partit i esperar-me a que acabés per llegir-lo...

EDIT: Lol, acabo d'entrar a MisionTokyo, i... Quines coincidències...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 26 oct. 2008 12:50

Taki ha escrit:No podria contrarrestar en Jako quan em parlés de Jojo!

sempre et queda dir-me IcedLands.....¬¬

LOL amb MisionTokyo....almenys saps k a en DAC li mola Eyeshield 21.....XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 29 nov. 2008 00:08

Si hi tingués compta hauria comentat i tot, mira ù.u Però fa una mandra registrar-se a MisionTokyo... Fuah...

En fi, que la llicencïin d'una vegada, coi! XD

EDIT: Joe, dos edits seguits per errates... Últimament estic fatal. I no sé on van les dièresis. Merda ja.

EDIT2:
un spoiler ha escrit:Creia que no m'agradava la idea de que l'autor seguís després de la Christmas Bowl, però la veritat, ara ho valoro molt... XD Collons, que és una alegria setmanal més poder seguir llegint aquest manga. Ja ho deia jo que em faria molta pena quan acabés, i m'imagino que així serà. AL principi no m'agradava la idea d'un torneig mundial, però m'està començant a atreure. Després de veure l'alineació de l'equip japonès a l'últim capítol (i em pregunto, a tot això, on fotran l'home mòmia) que m'estic impacientant, perquè ara serà un equip gran, en el sentit de que tindran uns jugadors diferents per l'atac que per la defensa, i a més els coneixem a tots. O gairebé. Tot i que lo del nen aquell de secundària baixa m'ha deixat una mica lol... Ja veurem què fa i com ho justifiquen XD I, per cert... En aquest capítol s'han oblidat dels kickers. Joder XD No surten ni de refilón a l'avió... I això que surt fins i tot la Suzuna...

Encara que les úniques persones que llegiran això viuen amb mi, almenys així refloto el tema i deixo anar tot això.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 29 nov. 2008 18:51

M'agraden les momies

AquemolaposarSPOILERSambquotes? ha escrit:En serio, vull saber qui collons es el home momia, i aquest ultim capitol, no he acabat de entendre com funciona al final . . .
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 09 des. 2008 11:27

Encara em pregunto com ho faran perque a partir d'ara

un spoiler ha escrit:Els personatges puguin seguir tenint una "evolucio", perque crec que en Sena i en Hiruma ja han arribat on havien d'arribar... I anar mes lluny seria passar-se.

Vaja, que tinc una relacio d'amor-odi amb el nou arc argumental.

un spoiler ha escrit:I l'alemany es en Lunge de jove i tenyit. Ja veureu com es fotra a teclejar enmig d'un partit...

Al final he trobat la imatge de la que parlava... Resulta que la vaig posar en una acualitzacio del fotolog i ja ni ho recordava.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants