Però no us penseu que us escriuré jo la sinopsi (se'm dóna rematadament malament, què voleu que hi faci), així que copypastejo de la wikipedia i avall.
Eyeshield 21 cuenta la historia de un chico llamado Sena Kobayakawa, un joven que no destaca mucho. Muchas veces es maltratado por sus compañeros, pero tiene una gran habilidad en sus piernas, lo que le permite correr a gran velocidad. Después de presentar su examen de admisión, Sena entra a la preparatoria Deimon, junto con su amiga de la infancia Mamori Anezaki. Es en la preparatoria Deimon donde comienza su aventura en el club de futbol americano, donde entra accidentalmente para luego convertirse en eyeshield 21, el hombre con la velocidad de la luz en sus piernas y donde luchara para conseguir el sueño de su equipo: llegar al Chrismas Bowl, el torneo más importante a nivel instituto de Japon.
Bàsicament ve a ser això. O si ho voleu més resumit, com vaig llegir a 4chan (no cal dir a quin apartat): "It's about american football and boys in tight pants". Però cap d'aquestes ressenyes li fa justicia perquè no mencionen en Hiruma ù.u Per mi (vaja, per mi i crec que per la majoria de gent que la llegeix) és el millor personatge d'aquest manga. En realitat, m'agraden un muuuunt de personatges, suposo que és una de les rons que fa que m'agradi tant la serie en sí.
Però al gra.
Que l'heu de llegir, i punt ù.u I Eyeshield 21 es llegeix, no es veu l'anime (per l'amor de déu, qui dibuixava a en Hiruma? I a en Musashi? Qui va decidir els canvis sense sentit que van posar? Qui va decidir acabar-la sense més en un punt ilògic? Que algú m'ho digui perquè quan torni a Japó els assassino personalment...). Per desgràcia o sort, depenent de com es miri i tal, no està llicenciada al nostre país (és dels pocs mangues de la Shonen Jump que hi porten temps però encara no han publicat aquí...). A mi m'encantaria que algú ho fes d'una vegada i tenir-la a la meva estanteria. Què més dóna que passi dels 30 tomos...
Realment aconsegueix sorpendre'm a cada partit. EL futbol americà és més tàctic del que creia, però vaja, tampoc sabia res al repecte. Això fa que es puguin fer uns partits que mantenen l'interès fins al final, sense haver de confiar en el rescurs de "t'ensenyo-la-meva-nova-tènica-ultra-chupi-guay (tot i que, a veure, algo d'això també hi ha XD). A més com ja he dit té uns personatges genials, jo els hi he agafat carinyo a gairebé tots. I el dibuix, oooh... El dibuixant ho fa de conya, sobretot quan ja han passat uns quants tomos. Picats, contrapicats i escorzos, que jo considero de les coses més complicades en el dibuix de figura humana, no suposen cap problema per ell. Fot unes escenes espectaculars.
Si segueixo això es farà tochopost... XD Que m'ha picat per fer-lo perquè després de llegir l'últim capítol que ha sortit m'he emocionat... Joder, que genial ha estat T_T
Com a últim apunt, diré... Jo creia que no m'agradaven les series d'esports, abans de topar-me amb aquesta.