Jako-kun ha escrit:no no.....tan sols reafirmava lo de que l'anime era un bodrio.....i k amb les OVAs han fet una gran feina....i mes si em dius k es el mateix estudi
No, no, jo ho preguntava, no sé si és el mateix estudi XD
EDIT: He anat a mirar-ho, i l'anime és de... *Redoble de tambores* GONZO! XDDDDDD Mentre que les OVAs (o OAVs, com vulguin dir-li, no sé la diferència) són de Satelight fins la quarta i de Madhouse des de la cinquena. És a dir, suposo que és un cas similar a Kanon, tot i que no he jugat al joc d'aquesta o sigui que no sabria dir si la de KyoAni es va fer perquè la primera no era prou fidel... Jo em referia més aviat a un cas en què el mateix estudi d'animació, havent fet ja un bon treball, decidís fer una segona versió des del principi, tenint en compte que en principi uns quants capítols quedarien gairebé iguals... Perquè pel poc que he llegit del manga, realment no vaig trobar massa diferències al principi. La veritat és que quan van anunciar un nou "algo" de FMA jo m'esperava unes OVAs seguint des d'on s'havia separat del manga o alguna cosa així.