La millor compañia d' animacio

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

La millor compañia d' animacio

EntradaAutor: Dharc Itram » 08 abr. 2009 20:34

Sens dubte per mi la millor compañia es Mad House, Death Note, Monster, Claymore entre altres mangues ke han animat demostrant fer un treball excelent.
Imatge
Dharc Itram
Li agrada el Manganime

Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Taki » 08 abr. 2009 21:25

Mmmm és difícil de dir XD Jo sóc molt de Kyoto Animation (per molt que ens trollegin a tots amb la segona temporada de Haruhi), de Brain's Base i de SHAFT.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 08 abr. 2009 23:44

Taki ha escrit:Mmmm és difícil de dir XD Jo sóc molt de Kyoto Animation (per molt que ens trollegin a tots amb la segona temporada de Haruhi), de Brain's Base i de SHAFT.
I no dius BONES ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 abr. 2009 00:23

Jo opino igual que tu Itram, penso que Mad House fa treballs excelents. BONES també se les porta, però Mad House és molt Mad House XDDD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 09 abr. 2009 00:48

koroki ha escrit:
Taki ha escrit:Mmmm és difícil de dir XD Jo sóc molt de Kyoto Animation (per molt que ens trollegin a tots amb la segona temporada de Haruhi), de Brain's Base i de SHAFT.
I no dius BONES ?

És que n'he dit tres que m'agraden especialment per l'estil que donen als animes. BONES sol donar una bona animació, però potser no li veig tant un estil característic que m'agradi XD Això de l'estil suposo que on es veu més és amb SHAFT, que potser no donaran sempre la millor animació del món, però a mi m'agrada especialment. Però és que tot això és tan subjectiu... Igual que jo dic això un altre sí que pot veure "estil" en BONES, i no veure'l a KyoAni que, de fet, ha fet series bastant diferents entre elles, i no li treure la raó.

Potser si m'hagués centrat en el tema del post hauria dit BONES XD Però he dit els estudis que més m'agraden, i no els que considero millors... Perquè els tres que he dit no són excessivament grans, per tant, no han fet moltes series "grans". Però el seu nom com a encarregat de l'animació en un anime nou fa que vulgui veure'l abans fins i tot de saber de què va.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 12 abr. 2009 19:09

Bona aportació ù.u

Jo per la meva part diria Kyoani, pero no sóc un gran coneixedor dels Estudis de Animació, pel que molts cops no se de quin es quina serie.

Aixó si, els treballs de Kyoto Animation m'han agradat molt.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants