Only en angles, si són uns nazis -.-U
Pasa com la majoria de series. De cop TOTS els fansubs la fan, pero no s'enrecorden que existien capítols abans.
que en Habashira sigui l'home mòmia (volia que sortís). I ara tot just se sap que l'Unsui porta allà tot el partit, i vinga, el drama... La veritat és que em fa molta pena u.u M'ha agradat prou aquest últim capítol.
koroki ha escrit:Jo no m'ho crec. . . tant ràpid acaba el partit ??
A veure si m'he aclarat...
Universitat Enma:
- Sena
- Riku
- Monta
- Kurita
- Unsui
- Suzuna
- Mizumachi
- El paio que es pentina (Koutarou)
Saikyoudai
- Mamori
- Hiruma
- Jumonji
- Banba
- Ikkyu
- Agon
- Akaba
- Yamato
- Taka
Oujou
- Shin
- Tontolbote
- Sakuraba
Shuuei Medical College
- Yukimitsu
- Takami
Universitat Zokuto
- Habashira
Construccions Takekura
- Musashi
- Agon
- Kid
- Tetsuma
- Resta de uh-uh brothers
- El paio que xerra i ningú li fa cas
Mangaka
- Karin
Mmm... molt em sembla que els Saikyoudai arrasaran amb tot xDDDD
No he entés lo dels Takekura(Musashi i companyia). Estan currant? I poden formar un equip? No son jugadors universitaris? Potser son un equip especial...
No m'ha quedat clar perque no se'l veu dret al costat de ningú, pero en Sena ha crescut bastant, oi?
Bueh, al final ningú s'ha enrollat amb ningú, pero el SenaxSuzuna i el HirumaxMamori es taaaaaaan obvi xDDDDD (per cert, Mamori cabells llargs, +50i la Suzuna està moníiiiiiiiiisima
)
La Suzuna mola mil i la mamori no esta gens mal !
PEr altre banda, el que he entes es que els universitaris fan una lliga i els semi-pro, una altre. Finalment juguen la copa aquesta final que parlen.
Em va costar bastant recordar qui era la Karin. . . xD
koroki ha escrit:Em va costar bastant recordar qui era la Karin. . . xD
A mí també. Durant uns moments vaig dubtar de si en realitat era l'autora del manga o algo així, tot i estar convençut que era un home xDDDD pobreta, si es que amb prou feines va fer res, oi?
Jain ha escrit: Algo que debería aparecer más, es la historia de los pers, ya que hasta el momento,la mayoría de ellos son bastante planos en ese sentido "yo quiero ganar" es toda la motivación que necesitan y no muestran mucho más en la mayoría de los casos.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants