Eyeshield 21

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 25 març 2009 14:01

Only en angles, si són uns nazis -.-U

Pasa com la majoria de series. De cop TOTS els fansubs la fan, pero no s'enrecorden que existien capítols abans.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 19 maig 2009 12:16

Al final em vaig equivocar, seh, i m'encanta equivocar-me i

que en Habashira sigui l'home mòmia (volia que sortís). I ara tot just se sap que l'Unsui porta allà tot el partit, i vinga, el drama... La veritat és que em fa molta pena u.u M'ha agradat prou aquest últim capítol.

I sí, he caigut i m'he posat al dia. Ara torno a estar amb el mono...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 19 maig 2009 13:37

Com ha de seeeeeeeeeeer

La veritat que aquest ultim capítol em va sorprendre, en bastants sentits. No m'imaginava qui era, però també em pensava que faria més... no se

PD : ja estas a casa o.oU?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Onibaku » 20 maig 2009 01:17

Molt emotiu pero realment tampoc ha sigut una hiper aparicio estelar xD Tot i aixi crec que als propers capitols fara algun moviment definitiu al estil Oliver i Benji u.u

P.D: Em vau dir que el manga no estava al castella al complet pero si que hi es D:
http://submanga.com/serie/Eyeshield_21/completa
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 20 maig 2009 10:04

És que no fa massa que algun fansub va acabar el "forat" que hi havia enmig. Quan la vam llegir, hi havia uns quants tomos que només estaven en anglès, i no ha estat fins fa poc que algú ha fet els que quedaven (motivats per la desaparició de Nihon no Fansub).

I sí, no ha estat una aparició estelar, però és que no podia entrar i revolucionar-ho tot, hauria estat poc realista per molt que hagi entrenat XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 03 juny 2009 22:51

com que veig que ningú ho diu, ho poso per si algú encara no ho sabia, que Eyeshield 21 serà finalitzada en el proxim numero 29 de la Shonen Jump (15 de juny)....després de 7 anys de serialització.....amb 333 capítols recopilats en 35 tomos
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 03 juny 2009 22:54

Jo no m'ho crec. . . tant ràpid acaba el partit ??
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 03 juny 2009 22:58

koroki ha escrit:Jo no m'ho crec. . . tant ràpid acaba el partit ??

wenu amb 30 segons que queden de partit, en 2 capítols el pot fer acabar en condicions......xo lo que és maco és saber com continua la cosa després de perdre o guanyar.....que crec que és el que no donarà temps..........aposto perque caurà un meteorit de caca i matarà a tothom de l'estadi en el segon final, a un punt de diferencia de guanyar el partit
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 13 juny 2009 17:38

Yaaaaaaaa-haaaaaaaaaaa! Últim capítol llegit max! (i amb la música del final de Battle Royal de fondo, snif, que emocionant)

A veure si m'he aclarat...
Universitat Enma:
- Sena
- Riku
- Monta
- Kurita
- Unsui
- Suzuna
- Mizumachi
- El paio que es pentina (Koutarou)

Saikyoudai
- Mamori
- Hiruma
- Jumonji
- Banba
- Ikkyu
- Agon
- Akaba
- Yamato
- Taka

Oujou
- Shin
- Tontolbote
- Sakuraba

Shuuei Medical College
- Yukimitsu
- Takami

Universitat Zokuto
- Habashira

Construccions Takekura
- Musashi
- Agon
- Kid
- Tetsuma
- Resta de uh-uh brothers
- El paio que xerra i ningú li fa cas

Mangaka
- Karin

Mmm... molt em sembla que els Saikyoudai arrasaran amb tot xDDDD

No he entés lo dels Takekura(Musashi i companyia). Estan currant? I poden formar un equip? No son jugadors universitaris? Potser son un equip especial...

No m'ha quedat clar perque no se'l veu dret al costat de ningú, pero en Sena ha crescut bastant, oi?

Bueh, al final ningú s'ha enrollat amb ningú, pero el SenaxSuzuna i el HirumaxMamori es taaaaaaan obvi xDDDDD (per cert, Mamori cabells llargs, +50 :roll: i la Suzuna està moníiiiiiiiiisima :-P)
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 14 juny 2009 18:45

La Suzuna mola mil i la mamori no esta gens mal !

PEr altre banda, el que he entes es que els universitaris fan una lliga i els semi-pro, una altre. Finalment juguen la copa aquesta final que parlen.

Em va costar bastant recordar qui era la Karin. . . xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Elfangor » 15 juny 2009 02:30

koroki ha escrit:
Em va costar bastant recordar qui era la Karin. . . xD

A mí també. Durant uns moments vaig dubtar de si en realitat era l'autora del manga o algo així, tot i estar convençut que era un home xDDDD pobreta, si es que amb prou feines va fer res, oi?
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jain » 08 jul. 2009 21:11

Bueno, como paso de hacerme spoilers, me he decidido saltar todo el tema y es que con 100 capitulos leidos, no me apetece nada que me arruinen el manga XD. Tras haber leido bastante, he de decir que no está mal. Al principio piensas: por que nadie patea (mas) a sena o por que nadie pega un tiro a hiruma (que se flia demasiado) pero al de unos capítulos te van cayendo mejor e incluso hiruma parece más humano. aparecen nuevos personajes ayudando todos ellos a suplir los huecos dejados. De esta manera, es un manga que apuesta por múltiples personajes secundarios (o terciarios) que en contraposición a otros ayudan a desarrollar la personalidad de los mismos. Algo que debería aparecer más, es la historia de los pers, ya que hasta el momento,la mayoría de ellos son bastante planos en ese sentido "yo quiero ganar" es toda la motivación que necesitan y no muestran mucho más en la mayoría de los casos.

De momento no diré mucho más, ya comentaré mas según la siga leyendo y no hagais spolers malvados XD.
Imatge
Jain
Postejador Nat

Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 09 jul. 2009 10:46

Jain ha escrit: Algo que debería aparecer más, es la historia de los pers, ya que hasta el momento,la mayoría de ellos son bastante planos en ese sentido "yo quiero ganar" es toda la motivación que necesitan y no muestran mucho más en la mayoría de los casos.

A mí eso no me molesta, de hecho me suelen rallar cosas como "Quiero ganar por mi padre, que murió sin haber conseguido bla bla bla" "soy pobre y necesito el dinero del premio" "si gano en la final me encontraré con X persona que bla bla bla". Si juegas a un deporte quieres ganar porque de eso va la cosa, de intentar ganar, y ya XD A veces si meten demasiado de esto queda ridículo (ahora me viene a la cabeza Joey de Yu Gi Oh y su hermana ciega...)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Ark » 11 jul. 2009 18:57

Jo la he començat fa relativament poc, tot i que em te força enganxat... Ara mateix soc al tomo 26, i m'està agradant fins i tot més del que em pensava, pel tema del hype XD Amb tota la publicitat que em van fer, tenia por d'emportarme una decepció.
Sobre el tema de les motivacions... Estic d'acord amb la Taki, un personatge que vol guanyar per una causa més desenvolupada de l'habitual no està malament, però tractant-se d'un manga d'esports crec que el "vull guanyar" i punt és perfectament comprensible i, sobretot, en la meva opinió, més proper... Al cap i a la fi, no ens enganyem, el que vol la gent quan participa en un esport i s'hi implica de manera activa és guanyar, no?
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 jul. 2009 03:53

Estic d'acord amb vosaltres. Està bé que algún personatge tingui una motivació especial, però abusar d'aquest recurs queda massa forçat. Sèries com Slum Dunk o El Petit Geni del Beisbol (almenys per el que la meva memòria em permet recordar) són exembles de sèries d'esports que no abusen d'aquest recurs. En canvi, pel que vaig veure a Oliver y Benji ja tiraven més cap al defecte mencionat, almenys en els pocs capituls que jo vaig arrivar a veure, potser va ser només un cas puntual.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant