Elfangor ha escrit:l'Elfangor mor al 3r capítol del primer llibre ^^U no arriba a transformarse, pero l'habilitat la tenía(es veu al llibre "Cróniques andalites").
HaganeNo_Edward ha escrit:Lol a mi de peque m'agradaven molt els llibres d'animorph, llàstima que ja no recordi massa de ka anaven ^^''.
Posats a parlar de morts prematures als animes, no sé jo si tant en yusuke com en minato són capaços de superar al pobre kurono, k mor abans dels 10 primers minuts d'anime (no ho he calculat po si no recordo malament + o - és el k tarda a palmarla XD)
P.D: Per cert, hola elfangor ^^''.
Sanse ha escrit:Acte seguit apareix en Koenma i li diu que el seu sacrifici no ha servit per res, doncs estava previst que aquell nen se salves miraculosament (un pel cabron en Koenma)
Elfangor ha escrit:Sanse ha escrit:Acte seguit apareix en Koenma i li diu que el seu sacrifici no ha servit per res, doncs estava previst que aquell nen se salves miraculosament (un pel cabron en Koenma)
apareix la Botan![]()
i sí, de fet, no pasen ni deu segons, pk la cosa comença amb la pantalla en blanc, una hombra i el soroll de rodes frenant. Narrador "Us presentem en Yusuke Urameshi. Es el protagonista de la nostra historia. Pero... sembla que s'ha mort oÔ" i llavors fa el flashback fins que arriba al punt on l'atropellen i apareix la Botan.
em va encantar aquest anime. El manga també, tot sigui dit, tot i que no me l'he llegit sencer, em sembla.
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants