Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Fotografies dels membres

EntradaAutor: Xose » 29 set. 2011 12:00

I aqui es on la Iria fa les practiques de fiscal xd
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: trollin » 29 set. 2011 13:55

Xose ha escrit:Aquest era l'únic lloc on creia oportú posar-ho.
Ja estan penjades les fotos de la jornada amb freakshow al facebook.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 744&type=1

1) L'enllaç ho heu posat en un foro public.
2) Les fotos al facebook no tenen cap restricció de privacitat (qualsevol persona pot veure-les)
hachi_90 ha escrit:i no has posat només el link a la foto sinó també l'has posat al fòrum perquè tothom la vegi.
O sigui, no està bé posar la foto, però si hagués posat només el link llavors estaria bé?
facebook ha escrit:When you publish content or information using the Public setting, it means that you are allowing everyone, including people off of Facebook, to access and use that information, and to associate it with you (i.e., your name and profile picture).
hachi_90 ha escrit: però des del punt de vista legal no es pot fer.
Ahem, no. De fet, el que he fet es del tot legal. Podríeu trobar alguna cosa il·legal si us poseu a considerar que molta d'aquesta gent que surt a las fotos pot ser no ha donat el seu consentiment per posar les seves fotos a facebook.

hachi_90 ha escrit:Nose ho dic perque t'estas posat d'un plan borde i fent una muntanya a que anem a per tu com si fossis un angelet, que ens inventem coses

Si, pot ser soc jo que estic veient coses que no hi son...

Imatge

Pot ser, pot ser
ImatgeImatgeImatgeImatge
trollin
New_member

Entrades: 16
Membre des de: 17 set. 2011 01:59

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2011 14:29

Perdona estem davant de termes legals, perquè el facebook si bé que es una xarxa social, però te privacitat en quan a les persones que tenen els seus comptes allà.
Com pots veure, les comptes que estan unides a ells són de persones privades.
I si, és un acte legal perquè la persona en qüestió pot venir-se a queixar perquè li hem posat la seva imatge en aquesta web sense la seva autorització, i té tot el dret del mon a que se li borri la imatge si aixi ho vol. Perque estem parlant de drets fonamentals com és el dret a l'honor i a la imatge d'una persona, i per molt que aquesta hagi donat la sva autorització a posar unes fotos al facebook, des del moment en que diu que no vol que continuin allà, se li poden borrar, ja que com he dit abans és un dret irrenunciable (es un dret que no es pot renunciar), i inalienble (no es pot cedir a una altra persona)

I no em vinguis de que no estem en termes legals, perquè crec jo que tinc més coneixements legals que tu pel simple fet que estic estudiant dret i no em queda molt temps per finalitzar els meus estudis.

Respecte a posar un link a la foto, està millor, perque no l'estas posant directament al forum, és un link que et remet al facebook i si no tens compte de facebookno podras veure les imatges

Finalment, de la manera que t'has comportat amb la imatge i el comentari, no dóna cap respecte a la persona en qüestió, ni tampoc com et comportes molt sovint als membres del fòrum.

L'únic que fas una vegada i altra és anar de víctima i que et volem fora del fòrum, i no, no et volem fora del fòrum però si a cada comentari que et fem per quan fas una cosa que està malament has de començar a comportar-te de víctima i com a ésser superior del fòrum, al final faràs que et vulguem fora del fòrum.
El fòrum d'aula manga és un fòrum on hi és benvingut tot usuari que no vingui a buscar merder. I no crec que nosaltres siguem l'únic fòrum que diu això. De fet, hi ha forums que són molt més gran, que a la mínima que una persona es comporti malament et bannejaran. Són normes de tot fòrum el respecte dels usuaris i comportar-se.

PD: sobre temes de privacitat de facebook, facebook ja ha tingut problemes legals per la seva privacitat. I que jo sàpiga, facebok no és un jutge, ni estableix la normativa legal del món. Vull dir, que copiïs termes de privacitat de facebook no justifica el que has fet, ni el que pot fer altre gent.
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 29 set. 2011 15:28

Crec que la hachi ha dit tot el que havia de dir.

No se com t'ho fas per enmerdar cada tema on vas.

I faig referencia a una cosa que ha dit la hachi: [quote='hachi']L'únic que fas una vegada i altra és anar de víctima i que et volem fora del fòrum,...[/quote]
Es que dones per suposat que no fas res de dolent en cap moment. Sempre. I en aquest forum i en els 4 dies mal contats que portes l'has liat ja més de 2 cops. Començat a plantejar que si treus de pollegera a tota la comunitat no es la comunitat que es confon sino tu i mira d'arreglar-ho.

PD:
trolin ha escrit:Les fotos al facebook no tenen cap restricció de privacitat
Pensar això es ser molt innocent. Les fotus penjades al Facebook, com he dit abans, son del Facebook. Es a dir, no són ni d'en Xose, són del Facebook. Aquesta es la seva politica.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: trollin » 29 set. 2011 17:57

Ostres, això de la privacitat m'agrada molt perquè de fet n'hi ha moltes coses que no em queden clares.

Llavors, ¿quina es la diferencia legalment entre posar

http://dominio.com/imatge.jpg

i posar el BBCode que mostra l'imatge? Quina es considera pitjor? Si tens algun document que parli d'això m'encantaria llegir-ho.
koroki ha escrit:Les fotus penjades al Facebook, com he dit abans, son del Facebook. Es a dir, no són ni d'en Xose, són del Facebook. Aquesta es la seva politica
No. Directament dels TOS de facebook:
facebook ha escrit:You own all of the content and information you post on Facebook, and you can control how it is shared through your privacy and application settings.

koroki ha escrit:No se com t'ho fas per enmerdar cada tema on vas.
Vosaltres dieu enmerdar, jo penso que només m'agrada parlar molt de temes una mica perillosos, i us penseu que estic insultant-vos o alguna cosa així.
hachi_90 ha escrit:I no em vinguis de que no estem en termes legals, perquè crec jo que tinc més coneixements legals que tu pel simple fet que estic estudiant dret i no em queda molt temps per finalitzar els meus estudis.
I tu què saps del que jo estudio? no dic que estigui estudiant dret, però podria estar-ho i tu no podries saber-ho. No, no estic estudiant dret. Però crec que no has de fer afirmacions com "Jo tinc més coneixements que tu", sobre tot perquè ni ens coneixem en persona, ni saps quants anys tinc, que estudio o he estudiat, etc.
hachi_90 ha escrit: la persona en qüestió pot venir-se a queixar perquè li hem posat la seva imatge en aquesta web sense la seva autorització, i té tot el dret del mon a que se li borri la imatge si aixi ho vol
I tant! però no per això us queixeu quan algú posa un vídeo del YouTube. I es el mateix, pots ser que els artistes no estiguin d'acord amb que les seves obres estiguin en Youtube. Es podrien venir a queixar tant al youtube com a vosaltres, però hi ha molt poques possibilitats.

Llavors, aquesta noia tan maca que surt a la foto pot queixar-se, no dic que no. Però es suposa que els comentaris que es posen al foro son propietat intel·lectual dels autors, i per tant si hagués cap problema legal, el primer acusat seria jo, no? Pot ser la hachi_90 que sap tant de lleis em pot dir si això es veritat o no.
hachi_90 ha escrit:que copiïs termes de privacitat de facebook no justifica el que has fet, ni el que pot fer altre gent.
I QUÈ HE FET? MAI PODREU DIR-ME QUE NO PUC DIR-LI A UNA NOIA QUE ES MOLT MACA! MAI! MAIIiiiiiiiiiiiiiiiii....................
ImatgeImatgeImatgeImatge
trollin
New_member

Entrades: 16
Membre des de: 17 set. 2011 01:59

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2011 18:17

De fet les imatges continuen essent de la persona que les ha penjat al facebook, i en el moment que la persona les vulgui borrar del facebook, el facebook les eliminarà. Aquí està la privacitat de facebook, cosa que tu Trollin has negat anteriorment.

I si, si la persona es queixa seràs tu el culpable per posar la imatge al fòrum sense el seu consentiment. En Xose ja té l'autorització per part de la persona per posar-les al facebook, però la noia en qüestió no t'ha donat autorització per posar-la aquí.
El link que has posat de facebook t'envia a la pàgina de facebook on hi ha la imatge, i la persona que vagi al link de facebook només podrà veure la imatge si té facebook. Si poses la imatge al fòrum sense link, tothom pot veure la imatge.

Si pots fer el que et doni la gana, però sense faltar el respecte a ningú. De fet en el teu 1r comentari no has dit pas que la noia és maca.

Tema famosos: la seva llibertat està limitada des del moment en que son famosos i les seves imatges i fotografies si no són dins la seva esfera personal, són d'interès públic. Tot i que de fet, molts famosos donen el seu consentiment per que les seves imatges personals siguin publicades.

I tema videos de artistes, és diferent perquè estem parlant del dret d'autors, problema ara amb la llei Sinde que borren molts vídeos i pàgines d'internet.
No veig la relació entre videos de famosos i una foto.
De fet tu tampoc crec que et queixis si hi ha videos d'artistes al youtube, aixi els pots veure gratuïtament sense comprar-te el CD.
Nosaltres no anem publicant videos al youtube. Si et refereixes a que posem videos del youtube al fòrum, el video continua essent de la persona que el va publicar al youtube, nosaltres en aquest tema no ens emmerdem.

PD: realment m'importa ben poc el que estudis, com ets, quans anys tens, quina vida fas, nose si m'entens? xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2011 18:23

Per mi aquest tema queda tancat i no cal donar voltes al mateix tot el rato, perquè les meves respostes seran les mateixes, els fets els mateixos, i només perdem temps.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 29 set. 2011 19:20

Trollin, t'has guanyat el dubtos honor de ser el primer permaban del forum, felicitats.

Es facil, pots creure que tens tota la rao del mon, pero en aquest forum la resta de persones no ho creiem. Per tant no ets benvingut.

Ja està.

Gracies pels teus post.

Tornant al tema inicial, fotus, podeu tornar a penjar fotus.

I tornant a les fotus del Facebook, quant vinguis a casa Xose, em pases les fotus perque les penji a la web ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2011 19:31

Ale posaré una foto meva bebent una fanta molt rara de kiwi amb maduixa, que per cert era molt horrible!

Imatge
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Aniool » 29 set. 2011 22:07

va jo tambe deixo una foto, com no, a casernes.. juju
esta en spolier ja que hem surt gegant. u.u

Imatge

hachi_90 ha escrit:Ale posaré una foto meva bebent una fanta molt rara de kiwi amb maduixa, que per cert era molt horrible!

kiwi amb meduixa?! WTF?
(~º3º)~
Aniool
Hikikomori

Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2011 22:15

Fotoooo! M'agrada :perverface:

Si fanta de maduixa i kiwi, tenia un gust força horrible i això que m'agrada la maduixa. A més, es notava el gust com àcid xungo del kiwi, me la vaig beure perque vam pagar per ella sino...
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Xose » 29 set. 2011 22:35

Per no ser menys, en posaré jo també una, de les meves últimes vacances a Granada (aquest Setembre)

Imatge
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Darko » 29 set. 2011 22:57

koroki ha escrit:Trollin, t'has guanyat el dubtos honor de ser el primer permaban del forum, felicitats.

Home, la veritat és que jo no trobo que se l'hagi guanyat tant...va entrar amb molt mal peu, però després d'això sempre s'han estat prenguent els seus posts com atacs sense que ho fossin...

I tornant a les fotos, jo no en penjo cap ù.u
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Aniool » 29 set. 2011 22:59

Xose ha escrit:Per no ser menys, en posaré jo també una, de les meves últimes vacances a Granada (aquest Setembre)

Imatge

jo tambe vaig seri al setembre... buenu cada mes i soc... XD
(~º3º)~
Aniool
Hikikomori

Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

EntradaAutor: koroki » 30 set. 2011 00:02

A mi em fa pal penjar una fotu xD

Xose i aniool, quedeu molt monus xD :perverface: