Taki ha escrit:Ja, però si poden fer això, perquè no editar el 13?
És que el fenomen de Death Note encara no arriba a la magnitud del de Bleach?
Jako-kun ha escrit:Glènat son uns apalncats que numes editen series que estan segurs que triumfaran....
Aiko Minamino ha escrit:ua Aleix aixo sona molt trist u_u
Dj_Aleix ha escrit:Pero es curios. No se si pasa en tots els mangues de Glenat, pero almenys els que tinc jo no hi ha ni un amb pagines a color. En canvi, mires mangues de Norma o Ivrea, i tens dos o tres pagines al principi colorejades...
El que passa es que si glenat posa pagines a color les fa pagar "cares" o si més no no estan dins del preu estandar que actualment esta a 7,50.Darko ha escrit:Dj_Aleix ha escrit:Pero es curios. No se si pasa en tots els mangues de Glenat, pero almenys els que tinc jo no hi ha ni un amb pagines a color. En canvi, mires mangues de Norma o Ivrea, i tens dos o tres pagines al principi colorejades...
Això de Glenat crec k que es cert, però no en tots els mangues de Norma i Ivrea hi ha pàgines a color, com per exemple FullMetal Alchemist i Battle Royale
Jako-kun ha escrit:PD: m'ha impressionat lo del preu.....8€ és el doble del k normlament pagen per un manga....ù.u.....amb preus aixís (4€ per manga) jo tamb en compraria....basicament el doble dels k tink,....XDDDD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant