Recomanacions (o no) d'Anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Recomanacions (o no) d'Anime

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 22:55

Post que es pot extendre al Manga. Per dir quines sèries seguim, acabem de mirar o volem veure i comentar-les.

Jo acabo de mirar fa poc Suzuka (26 episodis). Feia temps que la tenia y havia llegit que estava bé (quan pugui llegiré el manga). La veritat és que m'ha agradat i m'ha enganxat bastant. Comèdia, esport, romanç, una mica de tot i trobarem. Recomanable :)
Puntuació. 7,5/8

Ara m'he posat a mirar Air Master (sèrie ja finalitzada i de 27 episodis). He mirat només els dos primers episodis i no està gens malament, així que la continuaré fisn el final que segur que m'agradarà 8)
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 21 gen. 2008 23:01

Jo suzuka la vaig veure quant va surtir ô.o

Me va agradar molt ><, pero el manga encara continua a japo -.-U Per aixo el final subtat xD

Jo es una serie que recomanu û.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 23:08

koroki ha escrit:Jo suzuka la vaig veure quant va surtir ô.o

Me va agradar molt ><, pero el manga encara continua a japo -.-U Per aixo el final subtat xD

Jo es una serie que recomanu û.u

Jo hem vaig enganxar bastant, amb 5 dies o així me la vaig polir, i això que estic d'exàmens i només tenia baixats els primers 5 episodis xDDD

Una altre sèrie que he vist ara que per fi a sortit un altre episodi (13), que la segueixo i m'està agradant és Kimikiss Pure Rouge.

Algú ha vist els primers episodis de Kaiji? Aquest és un altre dels molts exemples de sèries guapes que ningú les subtitula... bueno hi ha un, pero des de que va sortir l'any passat només hi ha 4 episodis subtitulats... Esperant també la nova temporada de Sayonara Setzubo Sensei....[/b]
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Uzu » 21 gen. 2008 23:14

koroki ha escrit:Jo suzuka la vaig veure quant va surtir ô.o

no pas, va acabar al setembre xD (manga, es clar)
la serie suzuka a mi em va agradar, tot i que l'ultima part l'autor perd el cap...

jo vull desrecomanar...hello baby
Imatge
Hello Baby és un one shot dibuixat per Takeshi Obata (Death Note) i amb història de Masanori Morita, el creador de Rokudenashi Blues.
Però no parlaré per recomanar-ho, sinó al contrari.
Tot i que tingui un dibuix bo (obata dibuixa bé, tot i que nomes té tres plantilles...misa, kira, L i mescles xD), tot i que es vegi per alguns fòrums molta gent amb firmes i avatars d'aquest one shot (aqui no, per sort)...
És urripla
Història gairebé nul·la, desenvolupament patatero, personatges estereotipats... en fi, 49 pàgines de bon dibuix però no val la pena aguantar 20 minuts de...això.
Avisats quedeu! xD

i vull recomanar Nodame Cantabile,
Imatge
Chiaki Shinichi, és un estudiant de piano una mica pedant, fill d’un gran pianista i que els companys (sobretot companyes) l’admiren. Al conservatori coneixerà una noia, diguem-ne… singular, anomenada Noda Megumi, aka Nodame, la qual li ensenya que ha d’aprendre a relacionar-se si de debò vol cumplir el seu somni: ser conductor d'orquestra.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Dj_Aleix » 21 gen. 2008 23:21

Uzu ha escrit:
i vull recomanar Nodame Cantabile,
Imatge
Chiaki Shinichi, és un estudiant de piano una mica pedant, fill d’un gran pianista i que els companys (sobretot companyes) l’admiren. Al conservatori coneixerà una noia, diguem-ne… singular, anomenada Noda Megumi, aka Nodame, la qual li ensenya que ha d’aprendre a relacionar-se si de debò vol cumplir el seu somni: ser conductor d'orquestra.

Aquesta sèrie és simplement genial. Quan em vaig posar-la a mirar hem pensava que hem trobaria amb una cosa del "monton" i va resultar ser la sorpresa de l'any. Molt bona! Quin fart de riure que et fas! :D
Puntuació: 8,5

Edit: GYABOOO!!
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Taki » 22 gen. 2008 11:03

Nodame Cantabile, que gran XD

Doncs jo estrava al fòrum precisament per obrir un post, perquè ahir em vaig començar quatre series que suposo que són d'aquesta temporada... I bé, m'he trobat amb una sorpresa XD Shigofumi... Vaig llegir l'argument i em va semblar d'allò més típic... Però els primers dos episodis (l'únic que ha sortit subtitulat en espanyol) simplement m'han encantat. Espero que segueixi així, pot ser una gran serie ^^

Entre aquesta i Moyashimon estic bastant contenta amb els de .Hydrargyrum ^^ Perquè diria que ningú més fa Shigofumi...

Per cert, Zoku Sayonara Zetsubou Sensei ja l'han començat els d'afk (el fansub anglès que va fer millor la primera temporada, em penso que es deien així), així que si algun fansub d'aquí se sent amb MOLTES ganes de treballar, aviat l'hauríem de tenir XD I si no, a veure la versió anglesa, què hi farem...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 22 gen. 2008 11:36

Taki ha escrit:Nodame Cantabile, que gran XD

Doncs jo estrava al fòrum precisament per obrir un post, perquè ahir em vaig començar quatre series que suposo que són d'aquesta temporada... I bé, m'he trobat amb una sorpresa XD Shigofumi... Vaig llegir l'argument i em va semblar d'allò més típic... Però els primers dos episodis (l'únic que ha sortit subtitulat en espanyol) simplement m'han encantat. Espero que segueixi així, pot ser una gran serie ^^

Entre aquesta i Moyashimon estic bastant contenta amb els de .Hydrargyrum ^^ Perquè diria que ningú més fa Shigofumi...

Per cert, Zoku Sayonara Zetsubou Sensei ja l'han començat els d'afk (el fansub anglès que va fer millor la primera temporada, em penso que es deien així), així que si algun fansub d'aquí se sent amb MOLTES ganes de treballar, aviat l'hauríem de tenir XD I si no, a veure la versió anglesa, què hi farem...

Imagino que ECA la farà, ja que va fer la primera temporada i tenen pensat treure-la amb qualitat DVD.
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Taki » 22 gen. 2008 11:43

ECA al final no em van acabar de convèncer... Però entenc que és un anime difícil de fansubejar i per fer-lo realment bé t'ho has de currar d'una manera inhumana. A favor d'ells s'ha de dir que no tenen la culpa de com els quedessin els últims capítols, van tirar de versions no-afk pel que tinc entès XD Dios los pille confesados...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dj_Aleix » 22 gen. 2008 14:29

Taki ha escrit:ECA al final no em van acabar de convèncer... Però entenc que és un anime difícil de fansubejar i per fer-lo realment bé t'ho has de currar d'una manera inhumana. A favor d'ells s'ha de dir que no tenen la culpa de com els quedessin els últims capítols, van tirar de versions no-afk pel que tinc entès XD Dios los pille confesados...

Els últims episodis (crec que eren 3) era de un altre fansub, i no van poder subtitular-ho tot pel complert com en les anteriors vegades pero que hi farem...

EDIT. Ja es pot descargar el primer episodi 8)
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Fakto » 23 gen. 2008 12:54

Tengo recomendaciones como pa' escribir un libro, pero no las soltare todas que si no me quedo sin tema de conversacion en la siguiente cena de Aula Manga ;P ... De momento, si os gustan los animes de deportes, os sugiero que veais Major. Es una serie de beisbol. La historia va desde que el protagonista tenia 4 años hasta sus 19 y llega a profesional, la 5ta temporada se emitira abril del 2008 cuando viaja a las ligas de USA. Sin superpoderes ni leches, muy profunda, desarrollo de los personajes amplio e interesante, la serie es Shounen pero muchas veces roza el Seinen. Buenos guiones, buena animacion, buena musica. Y en esta serie, a diferencia de otras de la misma tematica, SI aprendes como coño se juega al beisbol y todas sus reglas xD

Imatge
Imatge
Fakto
Li agrada el Manganime

Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Jako-kun » 23 gen. 2008 14:30

Ví un poco i no me acabo de convençer.....de deportes me quedo con Slam Dunk....ù.u

aunk que suelen estar bien las series donde desaarrollan bien las personalidades de los personajes......mmm....estoy pensando de darle una segunda oportunidad..... :roll:
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2008 14:53

Ja que parlavem de Zoku Sayonara Zetsubou Sensei...

http://www.mcanime.net/descargadirecta/ ... s113e/5972

Imagino que és una versió feta a partir de la d'afk, a més, ells mateixos posen:

La traducción de esta nueva temporada (al igual que la versión dvd de SZS) esta hecha por un nuevo traductor que tiene noción de lo que hace. No duden en bajar los caps

M'alegro que hagin canviat de traductor, certament...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dj_Aleix » 23 gen. 2008 15:14

Taki ha escrit:Ja que parlavem de Zoku Sayonara Zetsubou Sensei...

http://www.mcanime.net/descargadirecta/ ... s113e/5972

Imagino que és una versió feta a partir de la d'afk, a més, ells mateixos posen:

La traducción de esta nueva temporada (al igual que la versión dvd de SZS) esta hecha por un nuevo traductor que tiene noción de lo que hace. No duden en bajar los caps

M'alegro que hagin canviat de traductor, certament...

L'acabo de veure no fa res :D
Podriem dir que aquest episodi esta dedicat a la noia normal xD
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Uzu » 29 gen. 2008 00:16

iep, jako, llegeix eyeshield21, supera a slam dunk...de lluny xD

percert nois, m'he estat informant de les series que heu anat posant (gairebé tot anime -.-) i us volia preguntar per un parell més de sèries anime originals (que no siguin l'adaptació d'un manga), si en podeu anar dient i tal, recomanant, per anar mirant.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: x3ron » 29 gen. 2008 11:25

iep, jako, llegeix eyeshield21, supera a slam dunk...de lluny xD

Hi ha el manga de eyeshield? jo nomes he trobat l'anime i el vaig seguint, ara estic pel capitol 100.
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants