koroki ha escrit:Jo suzuka la vaig veure quant va surtir ô.o
Me va agradar molt ><, pero el manga encara continua a japo -.-U Per aixo el final subtat xD
no pas, va acabar al setembre xD (manga, es clar)
la serie suzuka a mi em va agradar, tot i que l'ultima part l'autor perd el cap...
jo vull desrecomanar...hello baby
Hello Baby és un one shot dibuixat per Takeshi Obata (Death Note) i amb història de Masanori Morita, el creador de Rokudenashi Blues.
Però no parlaré per recomanar-ho, sinó al contrari.
Tot i que tingui un dibuix bo (obata dibuixa bé, tot i que nomes té tres plantilles...misa, kira, L i mescles xD), tot i que es vegi per alguns fòrums molta gent amb firmes i avatars d'aquest one shot (aqui no, per sort)...
És urripla
Història gairebé nul·la, desenvolupament patatero, personatges estereotipats... en fi, 49 pàgines de bon dibuix però no val la pena aguantar 20 minuts de...això.
Avisats quedeu! xD
i vull recomanar Nodame Cantabile,
Chiaki Shinichi, és un estudiant de piano una mica pedant, fill d’un gran pianista i que els companys (sobretot companyes) l’admiren. Al conservatori coneixerà una noia, diguem-ne… singular, anomenada Noda Megumi, aka Nodame, la qual li ensenya que ha d’aprendre a relacionar-se si de debò vol cumplir el seu somni: ser conductor d'orquestra.