jako, em sembla que delires una mica

no hi ha ulleres roses a la taula XD i tampoc cap mobil, es la funda de la camera XDDD
Recapitolant la prestatgeria....
P.D.perdoneu els simbols pero vaig amb teclat america XDD
1a- Llibres varis, jocs de GameCube i Wii, dos DVDs de Kenshin repetits (regals duna entrada dun salo de BCN), alguna caixa de joc de PC perduda per alla, caratules de la meva epoca de BD, el Quixot, diccionari angles i els volums duna enciclopedia que no hi ha cap tota al mateix lloc XD
2a- Llibres classics que et fan comprar a lescola i no (els meus i els dels meus germans estan junts), 5 llibres dAgatha Christie i la serie de Harry Potter
3a- Dragon Ball, Slam Dunk, Togari, i premis de concursos i regals dentrada de salons, ah! i Ebichu XD
4a- Coses dels meus germans (ordenat XD), diccionaris varis
5a- Mandos GameCube (nomes dos que son els que utilitzem pel Mario Kart), caixa amb els mandos de Wii i el WiiWheel, el carregador de bateries de WiiMotes i porta CDS varis.
Sobre la taula...
Un cinturo que lhavia tret del penjador per treure un altre (el de sobre la taula es el que utilitzo pel treball)
I parides varies XD
P.D. Haure de fer una altra foto igual pero jo fora del mig de la prestatgeria XDDD